perjantai perjantai
piirrä mut niinku ne ranskalaiset hupakkos piirrä mut niinku ne ranskalaiset hupakkos
Musa video Musa video
Asuntoilmoitus Asuntoilmoitus
kuka laitto valot päälle kuka laitto valot päälle
Ihana nainen Ihana nainen
K E T A M I I N I K E T A M I I N I
Onnenpyörä Onnenpyörä
linking_park.exe linking_park.exe
Baarin jälkeen Baarin jälkeen
Morsosta Kertova Sarjakuva Morsosta Kertova Sarjakuva
rotta tanssi rotta tanssi
bileet loppu bileet loppu
Mikä on juuri sinun lempi kellonaikasi Mikä on juuri sinun lempi kellonaikasi
Tissit Tissit
minibörh minibörh
Minja Minja
mukkelis makkelis mukkelis makkelis
Suka blyat t. Ryssä Suka blyat t. Ryssä
Kehitysapu Kehitysapu
ritariässä 2025 ritariässä 2025
kevyt läpsy kevyt läpsy
Lumihai Lumihai
Nakuankka muurarina Nakuankka muurarina
 755 näyttökertaa, 8 viestiä, 3.44 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:06:39
[ + 4 - | ]

Paukku kertoo vitsin

[36199] [VID-20191101-WA0016.mp4] [3.44 MB] [1280x720] [] []

03.11.2019 02:51:37
#266403 [+-] Piilota Suosittele

265958


En tykkää ysäristä koska se oli kurjaa aikaa! Ei varmaan ole mitenkään hankala asia suomalaiselle.

>>265985

Jos olisin härski kelmi luonteeltani, näin voisi olla!

03.11.2019 20:40:39
#266688 [+-] Piilota Suosittele

>>266403
Silloin se oli kurja myös Suomessa. Moni lähti oman käden kautta tai alkoholisoitui hallituksen takia. Monet perheet hajosivat ja hallitus sekä pankki söi pullaa.

[ 8 viestiä | ]