windows 11 windows 11
Kuutio paskat Kuutio paskat
kukkuluuruu kukkuluuruu
kissalla pärisee kissalla pärisee
hsl matkustajat hsl matkustajat
innokas börhe innokas börhe
atk atk
Perse, neekerin perseenreikä pois Perse, neekerin perseenreikä pois
todella karismaattinen ankka todella karismaattinen ankka
karvainen muffinssi :3 karvainen muffinssi :3
Hammaslääkärissä Hammaslääkärissä
se tapahtuu teillekkin se tapahtuu teillekkin
etnistä värinää etnistä värinää
hamasfanit hamasfanit
Tissi Tissi
Kriminaa-Li Kriminaa-Li
pantera pantera
yöllisellä kävelyllä yöllisellä kävelyllä
liikaa tehoa liikaa tehoa
Tissit Tissit
kurkistusluukku kurkistusluukku
Tää tulee nussimaan sua straponilla perseeseen Tää tulee nussimaan sua straponilla perseeseen
pientä palonalkua pientä palonalkua
markkinat markkinat
 852 näyttökertaa, 9 viestiä, 7.84 MB, 1 tiedosto, 01.11.2019 20:00:36
[ + 6 - | ]

Paukku ties sen jo aikoinaan

[36197] [VID-20191101-WA0014.mp4] [7.84 MB] [848x480] [] []

02.11.2019 10:49:10 | 10:52:24
#265945 [+-] Piilota Suosittele

265924

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka silloin meni osalla huonostikki, ihmiset oli pääsääntöisesti suht onnellisia. Poislukien tietenki kaikki tuhannet velkavankeudessa kituuttajat.
Ihmiskunnan parasta aikaa on tainnut olla 80-luvun alkupuoli, ennen kuin juppi kupla puhkeaa...

02.11.2019 12:34:01
#266002 [+-] Piilota Suosittele

265950

Kai minä sen nyt tiesin miltä ajalta tuo biisi on (1991). Mutta totuus on, että 80-luvun lopussa ja 90-luvun alku ei ollut hyvää kaikille. Mailmalla nuostiin noustiin hieman aikasemmin, mutta täällä vasta kunnolla 90-luvun loppupuolella. Toki ihmiset voivat mielestäni yleisesti paremmin.
ps. 80-luvulla oli kylmemmät talvet ja 1985 kutsuttiin "vuosisadan talveksi"...

02.11.2019 21:09:59
#266219 [+-] Piilota Suosittele

266201

Itsehän hiihtelin iloisesti ulkona pakkasessa tuolloin, olenhan 70-luvun nuori. :) Ja en tarkoitakkaan koko 80-lukua vaan alkupuolta.

03.11.2019 00:27:25
#266341 [+-] Piilota Suosittele

266320

Minen implikoi mitään, mutta me kummatkin tiedämme, ettet ole oikiassa...

Ja tuo sivistyssanasi näyttää venäjältä.

[ 9 viestiä | ]