Gran Autismo Gran Autismo
horatio sarja kuva horatio sarja kuva
onko jano onko jano
Ricaneer Ricaneer
Dee n Dee Dee n Dee
"Peitän naapurin pahoinpitelyn näin" "Peitän naapurin pahoinpitelyn näin"
like a glove like a glove
Koiran taputtelua Koiran taputtelua
Pari lihasäkkiä Pari lihasäkkiä
Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa Jätkät hei nyt ryhtiä tähä hommaa
Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä Löysin tämmösen tuolta lähiö metiköstä
Paska kaveri 5: Kauppareissu Paska kaveri 5: Kauppareissu
"Ihan kuin äidin tekemää" "Ihan kuin äidin tekemää"
R A H O I T U S R A H O I T U S
Haha, minä myös Haha, minä myös
U mad? ;3 U mad? ;3
Hessu sä oot tyhmä Hessu sä oot tyhmä
Niistä se on onnellisuus tehty Niistä se on onnellisuus tehty
Jeesus parantaa Jeesus parantaa
Luolaston naiset Luolaston naiset
tiskit tiskit
Scout vs Heavy Scout vs Heavy
Let's get rambling Let's get rambling
Upi naistenhakkaajana Upi naistenhakkaajana
 828 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 02.10.2019 11:57:20
[ + 1 | ]

Melkein kuoli saatana

[34999] [tiedosto.mp4] [0.97 MB] [460x258] [] []

pyöräilijä

(33)
03.10.2019 04:12:11
#254219 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu miten muuten vihaan pyöräilijöitä, jotka tulevat ajamaan autotien sivuun. Koko ajan pitää varoa, etteivät ne horjahda auton alle.

Toivottavasti kukaan luolastolainen ei tunnusta harjoittavansa tätä idiotismia...

18.03.2021 14:02:57
#448681 [+-] Piilota Suosittele

>>254219

Sama fiilis on ollut niillä, jotka tahalleen ovat tappaneet tien sivussa pyöräilevän.
Helposti lähtee henki, kun tarpeeksi on oikea asenne toisella.

18.03.2021 14:16:04
#448686 [+-] Piilota Suosittele

>>448684

Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.

Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.

[ 5 viestiä | ]