Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.
Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Hyvän mielen media
Pyöräilijä
Spandenx pelle
Meme IRL
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa
Koiraa tervehtimään
este
tarkkaa peliä
Turkkilainen pyöräilijä
Pyöräilyviikonloppu Minskissä
Liian kiire kaljakauppaan
metsien kusipää
alamäkeen
Spandex
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista