:3 :3
Sota on hienoa Sota on hienoa
soup time soup time
Se oli tonnin fobba Se oli tonnin fobba
Kaapissa Kaapissa
Kiai master vs MMA fighter Kiai master vs MMA fighter
Ei jaksa keksiä otsikoita 23 Ei jaksa keksiä otsikoita 23
mamu saa tupla suikkarin mamu saa tupla suikkarin
En keksi otsikkoa En keksi otsikkoa
Jätkä potkasi oikeesti Jätkä potkasi oikeesti
kebabaa kebabaa
grillikesä part.1 grillikesä part.1
Mongoligondola Mongoligondola
Tulin minä kaapista ulos Tulin minä kaapista ulos
Kuinka rakennetaan kampiposetiivi Kuinka rakennetaan kampiposetiivi
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
Ei jaksa keksiä otsikoita 38 Ei jaksa keksiä otsikoita 38
Rip Rip
OK OK
Fuck spiders Fuck spiders
isis nuket isis nuket
myy äpäräs manneille myy äpäräs manneille
suomi nussinta suomi nussinta
Mobilisoitu terassi Mobilisoitu terassi
 828 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.97 MB, 1 tiedosto, 02.10.2019 11:57:20
[ + 1 | ]

Melkein kuoli saatana

[34999] [tiedosto.mp4] [0.97 MB] [460x258] [] []

pyöräilijä

(33)
03.10.2019 04:12:11
#254219 [+-] Piilota Suosittele

Voi vittu miten muuten vihaan pyöräilijöitä, jotka tulevat ajamaan autotien sivuun. Koko ajan pitää varoa, etteivät ne horjahda auton alle.

Toivottavasti kukaan luolastolainen ei tunnusta harjoittavansa tätä idiotismia...

18.03.2021 14:02:57
#448681 [+-] Piilota Suosittele

>>254219

Sama fiilis on ollut niillä, jotka tahalleen ovat tappaneet tien sivussa pyöräilevän.
Helposti lähtee henki, kun tarpeeksi on oikea asenne toisella.

18.03.2021 14:16:04
#448686 [+-] Piilota Suosittele

>>448684

Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.

Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.

[ 5 viestiä | ]