Ei, vaan se fiilis kun ajaa pientaretta pitkin ja oho. Siellä olikin joku. Ajetaan nopeampaa kuin mitä tiekohtainen rajoitus antaa myöten ja sitten oiotaan pientareelta.
Näin on kuollut kävelijöitä, pyöräilijöitä. Siksi en lähde pientareella ajelemaan kovin helposti. Henki on tärkeämpi kuin matka.
[
5 viestiä
|
]
⭰
Chad niilo
pyöräilijä
alamäkeen
Jeremy Clarkson pyöräilijöistä, noista teiden parasiiteista
Pyörähippi ei ymmärrä
Emohirvi näytti spandexille
:D
Pyöräilijä
pyöräilijäsammakko
Kun ammattikuski tekee töitä, niin muut voi koputella autoa