Pari kuvaa tässä joutessaan Pari kuvaa tässä joutessaan
sex fantasies sex fantasies
Huutista Huutista
"Parempia" ihmisiä ❤ "Parempia" ihmisiä ❤
Tonnikalaa ja maitoa kiitos Tonnikalaa ja maitoa kiitos
ei itsemurha onnistunu ei itsemurha onnistunu
Haha, hehe Haha, hehe
Mikä harmittaa? Mikä harmittaa?
Faksia Faksia
palautus maanpinnalle palautus maanpinnalle
suomi suomi
Hehe Hehe
Etätyö Etätyö
Persuilla menee hyvin 👍 Persuilla menee hyvin 👍
Kakapo Seks Kakapo Seks
UKK UKK
Musta on enemmän kuin väri Musta on enemmän kuin väri
Poliisi Poliisi
Oon koko elämäni odottanu tätä sukkaparia Oon koko elämäni odottanu tätä sukkaparia
Sairaan paha kaatuminen Sairaan paha kaatuminen
pakokaasu järjestelmä pakokaasu järjestelmä
emma rachell emma rachell
Kuulijan vastuulla Kuulijan vastuulla
Pay in advance Pay in advance
 917 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.31 MB, 1 tiedosto, 10.12.2017 16:24:20
[ + 9 - | ]

PeliLogiikka - Half Life [1998]


pettämätön

(12)  · 

logiikka

(27)  · 

half life

(9)
04.06.2018 18:41:55 | 18:43:52
#62958 [+-] Piilota Suosittele

>>62953

No yhdeissä ( huomaa jatkettu sanapäätösvirhe) laneissa kaverilla oli kone auki ja pelasin kakkosta... kai? Oli aika perusräiskintä... paitsi mitä nakeltiin sitä jotain viuh viuh juttua ja hopiti hopiti jossain katoilla ja viemäreissä.

F.E.A.R. oli parempi. Siinä oli sentään bullet-time pam pam!

04.06.2018 18:55:52
#62963 [+-] Piilota Suosittele

>>62958 Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen. Ja half life tosin muistuttaa aika monta fps peliä koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

04.06.2018 19:32:39
#62988 [+-] Piilota Suosittele

>>62958
ja pelasin kakkosta

Pelasit kaverin kakkosta? Hmm..

>>62963
Kakkonen ei ole yhtä hyvä kuin ykkönen.

Ei, mutta pitää sekin kokeilla.

>>62963
koska määritteli itsekin millainen fps on genrenä

Tuon tais iskäs kertoa.

[ 11 viestiä | ]