convoy convoy
the coolest cat on earth the coolest cat on earth
Yle propagandaa taas 23. Yle propagandaa taas 23.
eil o myrkkyy suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD eil o myrkkyy suonis :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
kolme kikkeliä kolme kikkeliä
Historiallinen päivä juutalaisille Historiallinen päivä juutalaisille
suihkumoottori suihkumoottori
läheltä piti läheltä piti
mäkkäri mäkkäri
sanna marin sanna marin
Apustaja saunoo Apustaja saunoo
pylly pylly
Antifa Antifa
cheats cheats
Jänishaukka Jänishaukka
Kauppisen apustus firma Kauppisen apustus firma
Meta narkkariluola Meta narkkariluola
E-kontakti E-kontakti
Suomen autokanta vanhenee käsiin Suomen autokanta vanhenee käsiin
Psykoosia Psykoosia
Juoskaa vinosilmät! Juoskaa vinosilmät!
Muumifikaatio Muumifikaatio
purjeveneily purjeveneily
kylmää vettä kylmää vettä
 984 näyttökertaa, 6 viestiä, 5.86 MB, 1 tiedosto, 06.09.2019 11:17:32
[ + 1 - | ]

Nyt sattui Juhaa leukaan

[34008] [VID-20190906-WA0003.mp4] [5.86 MB] [368x640] [] []

juha

(18)  · 

leuka

(5)
06.09.2019 14:06:36
#243596 [+1] Piilota Suosittele

"oispa ollu vinssi"
Onko tuohon väliin laitettu pätkä kettinkiä?Vähän näyttäisi olevan. On kyllä aika hyvä ammus jos suurin osa on kestävämpää, kevyempää ja venyvämpää vaijeria tai liinaa. +ties mimmonen olematon laminoimaton lasi tai korvattu kevytmuovilla

07.09.2019 19:27:02
#243744 [+-] Piilota Suosittele

Harvinaisen hyvä tuuri kävi Juhalla. Joskus näin samankaltasen, missä traktorilla yrittivät saada kärryä liikkeelle. Kuulu vaan nips naps, kun ketju irtos ja lenti suoraan traktorin koppaan. Hepulta katos koko pää.

07.09.2019 21:06:25
#243769 [+1] Piilota Suosittele

>>243711
ja kevennetty versio hinaamassa. tossa ei ole takapyörillä mitään painoa päällä, aika turha. vaikka tossa mudassa on m+s renkaiden kuviot aika täynnä oli painoa tai ei

08.09.2019 12:31:29 | 12:37:04
#243873 [+-] Piilota Suosittele

>>243769
Etupyörillä on ehkä vähän, mut näyttää toi vähän turhalta. Kuviot on varmasti täynnä. Ite koittasin just niitä risuja mutta ennemmin vauhdinottoa+risuja mäkeen. Ei tästä ole kuukauttakaan kun päästiin yks metsätie näin ylös. Meil oli kyllä 1700kg kantava kärry pickupissa, mutta se oli tyhjä.

En oikein halunnut olla auton takana koska itsesuojeluvaisto. Jyrkin kohta tuli liinoilla.

e: vittu siis jyrkin kohta kärrylle kun auto oli enää loivassa mäessä.

[ 6 viestiä | ]