niksipirkka niksipirkka
Malminrikastamo Malminrikastamo
suamii suamii
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt
meno vitun allah meno vitun allah
chilipää.txt chilipää.txt
Eiks tää oo hyvä? Eiks tää oo hyvä?
Tuomiopäivä lähestyy Tuomiopäivä lähestyy
tikanheittoscene tikanheittoscene
parkkitutka parkkitutka
Uimassa Uimassa
Vuotava hana Vuotava hana
tämä on tärkeä ominaisuus tämä on tärkeä ominaisuus
stephen hawking stephen hawking
Big fat lesbian Big fat lesbian
swägein röökimainos swägein röökimainos
kynä hukassa kynä hukassa
elintarviketarkastaja ei hyväksy elintarviketarkastaja ei hyväksy
mitä sais olla mitä sais olla
hoodit hoodit
nakkisuoja nakkisuoja
lumimyräkkä lumimyräkkä
kikkaili kikkaili
saksa valmistautuu saksa valmistautuu
 650 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 07.08.2019 20:42:25
[ + 6 | ]

Mitä vikaa niissä on?

[32823] [0.jpg] [0.08 MB] [750x1104] [] []
0.jpg

siirappi

 · 

kevytsiirappi

 · 

tappelu

(85)  · 

syrup

 · 

lite suryp

08.08.2019 06:27:53 | 06:28:54
#233053 [+-] Piilota Suosittele

>>233022
Kovimpina treenikausina vedin kyllä itse pekonia, kananmunia, ja litran kunnon kalorimehua joka aamu. Eiks sekin ole aikalailla jenkkitapa?

e:n edes unohtanut voinokaretta jolla paistoin :D

[ 4 viestiä | ]