Pöllö joraa Pöllö joraa
soita numeroon... soita numeroon...
Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää Jopa Elon Musk tietää että Corona virus paniikki on tyhmää
Hintti Hintti
Lisko Lisko
Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan
Tynkkynen kummastelee Tynkkynen kummastelee
Tuttu makuuhuoneesta... Tuttu makuuhuoneesta...
Ja Husua lisää Ja Husua lisää
Ensimmäinen börh Ensimmäinen börh
olen valmis nytten :3 olen valmis nytten :3
ui juma ui juma
Armeijassa tapahtuu II. Armeijassa tapahtuu II.
🤔😤 🤔😤
Cat's whiskers Cat's whiskers
on niistä suvakeistakin jotain hyötyä on niistä suvakeistakin jotain hyötyä
The Life of Brian: Beatitudes, Stoning, and Lepper The Life of Brian: Beatitudes, Stoning, and Lepper
arab birb arab birb
Maistuisko? Maistuisko?
Toimi näin Toimi näin
5G aktivoi Covid-19:n salaliitto 5G aktivoi Covid-19:n salaliitto
Oulu turvalliseksi Oulu turvalliseksi
vaarallista touhua vaarallista touhua
Persmonni Persmonni
 1 013 näyttökertaa, 4 viestiä, 1.89 MB, 1 tiedosto, 20.06.2019 14:06:28
[ + 4 - | ]

Mersu

[30909] [VID-20190620-WA0005.mp4] [1.89 MB] [576x1024] [] []

mersu

(27)  · 

rellu

04.05.2020 19:03:30
#339247 [+1] Piilota Suosittele

Niin mitä hauskaa tai erikoista tässä klipissä oli? Renault on ollut maailman suurin autonvalmistaja vuodesta 2018, joten toimittavat / tuottavat varaosia jopa ns kilpailijoilleen, halvempaa tehdä keskitetyssä tuotantolaitoksessa isoja määriä tiettyä tuotetta. Itse ihmettelin aikanaan jaguaarin ilmansuodatinta ja muutamaa muuta osaa joiden valmistaja oli ford, ennenkuin tiesin että ford omisti jaguarin. Sama juttu kun tutki -90 luvun volvoa, renaultin tavaraa sieltäkin löytyi kun tekivät volvon kanssa yhteistyötä (Minkä hedelmänä näkyi siinä että rellut voittivat poikkeuksetta kaikki eurooppalaiset törmäys / kolaritestit -90luvun lopussa ja 2000 luvun alussa, kun volvo oli tehnyt sen -80 ; -90 luvuilla ja jo ansainnut turvallisen auton maineensa).

20.04.2021 11:41:15
#457347 [+-] Piilota Suosittele

Riku taas on kuin viime syksyinen koiranpaska keväällä, harmaavalkoinen, näyttää ja haisee pahalle, ei edes kärpäsiä kiinnosta.

[ 4 viestiä | ]