en ole yhtään outo :3 en ole yhtään outo :3
Viisi vaihetta >:3 Viisi vaihetta >:3
Pidä maskia Pidä maskia
pierase pussiin pierase pussiin
Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
köllöttelyä :3 köllöttelyä :3
Paukkuu ja palaa Paukkuu ja palaa
hyvä idea hyvä idea
jokeristaja jokeristaja
Maybe it's Maybelline Maybe it's Maybelline
turvaväli turvaväli
Rääkkäystä Rääkkäystä
Tää kertoo paljon yhteiskunnasta Tää kertoo paljon yhteiskunnasta
Ryppy viinakauppiaana Ryppy viinakauppiaana
jumppailu jumppailu
Sushia Sushia
Kivellä rapsahti rusinat Kivellä rapsahti rusinat
Gangstapaska Gangstapaska
nappi ja häntä :3 nappi ja häntä :3
Kisse jamittaa taas Kisse jamittaa taas
peiton alla :3 peiton alla :3
Make America Great Again Make America Great Again
Saksan luonto Saksan luonto
Vedessä sulavat uikkarit Vedessä sulavat uikkarit
 944 näyttökertaa, 13 viestiä, 9.16 MB, 1 tiedosto, 28.05.2019 10:06:22
[ + 7 - | ]

Hipeille turpaan

[30102] [tiedosto.mp4] [9.16 MB] [460x258] [] []

28.05.2019 17:33:27
#207675 [+-] Piilota Suosittele

>>207598
Oletpa sinä hurjana. No täällä olisi yksi vassari. Löisitkö astalolla vai ihan vain nyrkeillä ja saako lyödä takaisin? Jos saa, niin suosittelen pääsuojia, sillä ilman niitä en hakkaa ketään. Löytyy tosin vain yhdet, mutta hanskoja on kahdet (12 unssiset ja sitten sellaiset ohkaiset ja kuluneet säkkihanskat).

28.05.2019 23:22:35 | 23:23:50
#207838 [+-] Piilota Suosittele

>>207729
ihmisen

Kaloja, supia, sorsia, hanhia, metsäkauriita, ja harvoin hirviä tulee kopsauteltua etteivät jää kitumaan. Yleensä ammuttua.

Voihan semmosen reilun matsin ottaa kehässä. Mulla on omat 14 unssin homohanskat, hammassuojat, säärisuojat, munasuojat, butt-plug, mutta kypärää en tarvitse.

Nooh, ainakaan sua vastaan :D

e: nii on mul ihan ottelu gräblärit ja liukuvoidetta kans.

28.05.2019 23:29:11
#207842 [+-] Piilota Suosittele

>>207838
En usko että ihan pelkässä nekkailumatsissa sääri- ja munasuojia tarvitaan vaikka nekin kyllä löytyy. Säärisuojista on tosin kuminauhat rispaantuneet jo vuosia sitten ja butt-blug multa puuttuu. Kypärän laittaisin, sillä tässä iässä en ota enää turhia pääiskuja.

Mut mä en oo kyllä enää varma ollaanko menossa matsaamaan vai panemaan?

29.05.2019 06:59:12
#207901 [+-] Piilota Suosittele

>>207842
Mut mä en oo kyllä enää varma ollaanko menossa matsaamaan vai panemaan?

Se on ylläri, ja kyllä. Kyllä sä otat vähän headia. Mulla on miesten koon rautaset munasuojat joissa on pieni tappi edessä.

Kuulosti homolta, mutta en edes valehdellut :D

[ 13 viestiä | ]