osui :O osui :O
Ah ah Ah ah
😚👌 😚👌
"As you can see our situation is shockingly grim." "As you can see our situation is shockingly grim."
Kirjoita "Finnish" Google kuvahakuu tulee tää Kirjoita "Finnish" Google kuvahakuu tulee tää
nopea ikkunanpesijä nopea ikkunanpesijä
Iltasafkat Iltasafkat
hönön aivotuksia3 hönön aivotuksia3
Naattori Naattori
Kukas hullu se nyt.. Kukas hullu se nyt..
mitäs läksi mitäs läksi
pam pam
2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa 2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa
ansa ansa
Täältä niitä kissoja tulee :3 Täältä niitä kissoja tulee :3
ehehehe ehehehe
Lol Lol
antakaa sille nyt niitä rahoja antakaa sille nyt niitä rahoja
BROJOB - WE ARE THE BOYFRIEND STEALERS BROJOB - WE ARE THE BOYFRIEND STEALERS
El supermano El supermano
upin unelmatyty upin unelmatyty
Who wouldn't? Who wouldn't?
WTC WTC
Teuvo on muuten maanteiden kuningas Teuvo on muuten maanteiden kuningas
 855 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 19.04.2019 09:38:22
[ + 7 | ]

Amppari botti

[28120] [0.png] [0.16 MB] [718x672] [] []
0.png

ampiainen

(22)  · 

botti

(7)  · 

propaganda

(106)
19.04.2019 11:13:13
#190626 [+-] Piilota Suosittele

Jaah, halkopinossa oli toissakesänä ampiaispesä. Viskasin pois, ja sain ampiaiset kimppuuni. En saanut yhtäkään pistosta.

En mä niin homolta voi haista?

20.04.2019 12:08:37
#191261 [+-] Piilota Suosittele

191248

Mulla oli jonnena parempaakin tekemistä. Vittuilu oli yks niistä, ja olen sua ilmeisesti vuoden vanhempi.

[ 13 viestiä | ]