soma likööri soma likööri
sammakkoparkki sammakkoparkki
Heimosenkeimo theme song Heimosenkeimo theme song
liukkaat rappuset liukkaat rappuset
Tissit Tissit
Kuningas Keimo I Kuningas Keimo I
Kukkuu Kukkuu
ragebait saksasta ragebait saksasta
mailman ohuin kirja mailman ohuin kirja
bolitics bolitics
ninja robotti ninja robotti
lastenkasvatus lastenkasvatus
sanna marin sanna marin
kyllä se siitä kyllä se siitä
kharon kharon
todella hyvä koostumus todella hyvä koostumus
muutama karkoitus muutama karkoitus
näin se menee näin se menee
vittuun täältä vittuun täältä
timii timii
4 vuotiashan osaa itse päättää 4 vuotiashan osaa itse päättää
sika syöttää sika syöttää
normaalien naisten illanvietto normaalien naisten illanvietto
Esittäydymme Esittäydymme
 640 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 09:58:51
[ + 2 | ]

Punaisia pisteitä

[27490] [Oh_Wow.jpg] [0.06 MB] [600x879] [] []
Oh_Wow.jpg

kissa

(5207)  · 

kirsikka

 · 

lelu

(92)  · 

wow

(17)  · 

mansikka

(16)
11.04.2019 12:00:58 | 12:01:22
#185551 [+-] Piilota Suosittele

>>185548

Viinimarjoja ja jonkin verran villiintynyttä vadelmapuskaa vain ja ne on hyi eräiden mielestä.
Kelpaavat vain piilopaikoiksi. >:3

11.04.2019 21:40:50 | 21:41:34
#185783 [+-] Piilota Suosittele

>>185551

:333

Kasvikunnan osuudeksi riittää ruoho :3 Börhkulinaristit Maikki ja Mortti tietävät, että marjat ovat parhaimmillaan jalostuneessa muodossaan. Siis silloin kun ne ovat nousseet ravintoketjussa pykälän ylöspäin >:3

Muuten, aiotko laittaa rairuohoa tulemaan kun olette palailleet kaupunkiin? :3

12.04.2019 08:07:13
#185978 [+-] Piilota Suosittele

>>185936

Ihan totta että se voisi olla vaikka keltainen piste mikäli kissaa kiinnostaisi. Punainen väri on varmaan ihmistä varten että näkee mihin sohii.

12.04.2019 08:22:29
#185995 [+-] Piilota Suosittele

>>185978
että näkee mihin sohii

Niin :D ihmisilläkin on kaikilla erilaiset aivot ja aistit, mutta aivot muokkaavat ne samankaltaisiksi.

Aiheeseen palatakseni, hirvimetällä voi käyttää tällästä:

ja ne näkee sen ilmeisesti harmaana vaan, kun lintumetällä (hanhet, teeret etc.) pittääpi käyttää tällästä ja olla hilijaa:

[ 12 viestiä | ]