Nyt on mielenkiintoista Nyt on mielenkiintoista
VETÄMINEN JATKUU TAAS VETÄMINEN JATKUU TAAS
maalintekoa maalintekoa
leffailta mielitietyn kanssa leffailta mielitietyn kanssa
romantiikka romantiikka
oispa röökii oispa röökii
mikä helvetin chatgpt mikä helvetin chatgpt
kukkuluuruu kukkuluuruu
Seksiä Trumpin kanssa Seksiä Trumpin kanssa
spandexkeilausta spandexkeilausta
ATK-huumoria ATK-huumoria
tehoPC tehoPC
ufopornoo ufopornoo
Afghan: The Soviet Experience (1989) Afghan: The Soviet Experience (1989)
internet internet
insinööri insinööri
Rotan luominen Rotan luominen
kissavahti kissavahti
perjantai perjantai
elämä kuntoon 2945 elämä kuntoon 2945
Tissi Tissi
Kenwayn strapon unelma Kenwayn strapon unelma
hiero niitä nyyttejä mami hiero niitä nyyttejä mami
Kunnon bileet :3 Kunnon bileet :3
 640 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 10.04.2019 09:58:51
[ + 2 | ]

Punaisia pisteitä

[27490] [Oh_Wow.jpg] [0.06 MB] [600x879] [] []
Oh_Wow.jpg

kissa

(5207)  · 

kirsikka

 · 

lelu

(92)  · 

wow

(17)  · 

mansikka

(16)
11.04.2019 12:00:58 | 12:01:22
#185551 [+-] Piilota Suosittele

>>185548

Viinimarjoja ja jonkin verran villiintynyttä vadelmapuskaa vain ja ne on hyi eräiden mielestä.
Kelpaavat vain piilopaikoiksi. >:3

11.04.2019 21:40:50 | 21:41:34
#185783 [+-] Piilota Suosittele

>>185551

:333

Kasvikunnan osuudeksi riittää ruoho :3 Börhkulinaristit Maikki ja Mortti tietävät, että marjat ovat parhaimmillaan jalostuneessa muodossaan. Siis silloin kun ne ovat nousseet ravintoketjussa pykälän ylöspäin >:3

Muuten, aiotko laittaa rairuohoa tulemaan kun olette palailleet kaupunkiin? :3

12.04.2019 08:07:13
#185978 [+-] Piilota Suosittele

>>185936

Ihan totta että se voisi olla vaikka keltainen piste mikäli kissaa kiinnostaisi. Punainen väri on varmaan ihmistä varten että näkee mihin sohii.

12.04.2019 08:22:29
#185995 [+-] Piilota Suosittele

>>185978
että näkee mihin sohii

Niin :D ihmisilläkin on kaikilla erilaiset aivot ja aistit, mutta aivot muokkaavat ne samankaltaisiksi.

Aiheeseen palatakseni, hirvimetällä voi käyttää tällästä:

ja ne näkee sen ilmeisesti harmaana vaan, kun lintumetällä (hanhet, teeret etc.) pittääpi käyttää tällästä ja olla hilijaa:

[ 12 viestiä | ]