Juha Miedon 12-tuntinen mämmin syönti Juha Miedon 12-tuntinen mämmin syönti
Lattiapizza Lattiapizza
Maanantaina klo 8.59 Maanantaina klo 8.59
koironi on vahän hidas välillä :> koironi on vahän hidas välillä :>
Vihreät III Vihreät III
laatikossa laatikossa
Kassitti laiturin Kassitti laiturin
Kaikkien Afrikkalaisten sankari Kaikkien Afrikkalaisten sankari
Takinkääntäjä II Takinkääntäjä II
Jotain mitä näyttää Jotain mitä näyttää
Näin tehdään kermaperunoita Näin tehdään kermaperunoita
Uudet keinot Uudet keinot
Slayerin hääkakku Slayerin hääkakku
Outi. E Outi. E
Olitkos nukkumassa? Olitkos nukkumassa?
makkaraprojekti makkaraprojekti
Jeesuspatsas Jeesuspatsas
prrr prrr
arskat hukassa arskat hukassa
Huutista🤣 Huutista🤣
Sea doggos Sea doggos
Heräsin YYYYAAAAH! :3 Heräsin YYYYAAAAH! :3
MITÄ!?! MITÄ!?!
Kuolema ei ole este Kuolema ei ole este
 705 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 12.09.2024 16:23:34
[ + 0 | ]

lentävä neekeri

[73249] [fb2dad1993a51a8f.jpg] [0.2 MB] [1052x1160] [] []
fb2dad1993a51a8f.jpg

lentokone

(101)  · 

neekeri

(1397)
12.09.2024 18:06:58
#646860 [+2] Piilota Suosittele

>>646830
Kyseessä on ilmastoterroristi joka on harvinaisesti neekeri (yleensä edes neekerit eivät ole niin tolloja), ja hän on liimannut itsensä kiinni lentokoneeseen, mutta kapteeni ei huomannut mitään pigmentistä ehkä johtuen, tai juuri siksi lähti ilmaan.

12.09.2024 21:40:08
#646912 [+1] Piilota Suosittele

>>646860 Olettaisin, että paikallaan tuo kone. Onhan noilta
eloapinoilta nähty vaikka mitä, mutta pelkät bokserit jalassa itsensä
siipeen liimaaminen olisi kyllä jo uusi rimanalitus.

Tiesti mitenköhän tuo juridinen puoli, jos oikeasti olisi kiinni tuolla
ja pilotti laittaa kaasua taakse eikä ole tuota huomannut.
Toisaalta sitten olisi maahenkilökunta mokannut ja pahasti jos eivät jänistä
olisi huomanneet ennen nousuluvan myöntämistä.

Vahinkoja voi aina sattua, mutta mielenkiinnosta, että kuinka korkealle
päästään ennenkuin potentiaalinen liimaus tai kämmenen nahka pettää ?

12.09.2024 22:53:01
#646934 [+1] Piilota Suosittele

>>646912
Juuri siksi siellä ei ole yhtään valkoihoista liimanneena, ne kyllä kehotti tuotakin liimaamaan itsensä turbiinin sisään ettei kukaan vain näe häntä, mutta neekeriparka ei tiennyt mikä turbiini on.

13.09.2024 02:41:54
#646993 [+2] Piilota Suosittele

Kyllä mun mielestä pitäis antaa neekereille ja uugabuugille lentoliput siivelle. Ne köytetään kiinni siipiin ja kierrellään pari tuntia jossaki 8-10 kilsan korkeudessa ja laskeudutaan niin saadaan lannotetta pottupelloille.

[ 8 viestiä | ]