Ihana nainen Ihana nainen
riikka purra riikka purra
Näin propagandaa tuotetaan Näin propagandaa tuotetaan
Kohti Auringonlaskua Kohti Auringonlaskua
hapsi suihkussa hapsi suihkussa
Ryssän kätyripuolue Ryssän kätyripuolue
pakolaiset pakolaiset
Sätkällä Sätkällä
Valinnan paikka Valinnan paikka
Muumimamma Muumimamma
Vauvasuu anthem Vauvasuu anthem
hoiii myö antauvvutaan! hoiii myö antauvvutaan!
Festareilla Festareilla
Odota! Odota!
avaruus insinöörejä avaruus insinöörejä
Joki Intiassa Joki Intiassa
Ryssien kalareissu Ryssien kalareissu
Lusikat lähti kanii Lusikat lähti kanii
Näin käy luolastolaiselle. Näin käy luolastolaiselle.
Merimies ei tiedä kiikarin ja kaukoputken eroa. Merimies ei tiedä kiikarin ja kaukoputken eroa.
Sossutuet ei tulleet ajallaan Sossutuet ei tulleet ajallaan
Rotta Rotta
Sigma male Sigma male
Hyvän mielen media Hyvän mielen media
 867 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 23.03.2019 10:43:48
[ + 2 | ]

Tyhmä koira

[26664] [tiedosto.mp4] [0.75 MB] [225x400] [] []

23.03.2019 11:04:27
#175286 [+-] Piilota Suosittele

Miten niin tyhmä? Elukat kulkee loikalla pitkässä heinässä jotta saavat pidettyä näköyhteyttä ympäristöön.

23.03.2019 16:44:57
#175397 [+-] Piilota Suosittele

175295

Teen kohta "Stubitch"n itse jos ei multiaccouluvittuilu lopu.
perskatiralaa.

Yksittäiseen käyttäjään kohdistunut jatkuva pään aukominen ainakin täyttyy, mutta kuten sanottu, en ole neulaperse D-Pommin tapaan, vaan raja se on hbsen_kikkelilläkin.

En oikeasti ilmianna tai blokkaa ketään, mutta oisko sul vähän enempi bensaa?

24.03.2019 00:25:14
#175653 [+-] Piilota Suosittele

>>175603
Natsi- @Slayjer multiaccoilee ja siten vittuilee mulle jatkuvasti. En tosin ota sitä niin raskaasti kuin tikkaripyllyt.

Omat vittuiluni teen ihan omalla nimimerkillä, ja usein jopa omalla pärställä.

24.03.2019 12:54:39
#175890 [+-] Piilota Suosittele

175881 joo no varmaan ihan järkevää lopettaa hyvän sään aikana. ei oo poissulettua ettei modet oo jo tarkkaillu tätä viestiketjua

24.03.2019 23:07:08
#176300 [+-] Piilota Suosittele

>>176297
Ei o ei, mulla vaan ei ole tarvetta salailla. Kerron asiat oli mitä oli, ihan suoraan. Omalla pärställä, en tietenkään nimellä.

Olen Abdullah Bullah bin Habsdullah_

[ 16 viestiä | ]