Kinkkuananaskepappipistsa Kinkkuananaskepappipistsa
Mailamies Mailamies
Rillit Rillit
BITSERIA :DD BITSERIA :DD
Oma intellektuellinen kannanottoni Oma intellektuellinen kannanottoni
the king is dead the king is dead
Ollakko vai eikö olla? Ollakko vai eikö olla?
Opettavainen aapinen Opettavainen aapinen
Oooops... Oooops...
UPS toimittaa UPS toimittaa
Pannupizza Pannupizza
Koriste-esine Koriste-esine
Eläinystävät ymmärtävät :3 Eläinystävät ymmärtävät :3
Suomen vika kaikki taas Suomen vika kaikki taas
Kirottu lausahdus Kirottu lausahdus
Näin kävi Näin kävi
Coolit kissat Coolit kissat
Mölli Mölli
Ärsyddävä ysgä :--DDD Ärsyddävä ysgä :--DDD
Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi Kuvakommentti lähdeviitteiden ja loogisen päättelyn tueksi
Stargåte Stargåte
Hulluja nuo japanilaiset Hulluja nuo japanilaiset
Reikään tunkeutuminen Reikään tunkeutuminen
Kirja Kirja
 809 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.53 MB, 1 tiedosto, 27.10.2020 02:09:09
[ + 8 | ]

Big Börh & Smol Bork

[49002] [0.png] [0.53 MB] [586x608] [] []
0.png

faceswap

 · 

kissa

(5209)  · 

koira

(1229)  · 

cat dog

27.10.2020 20:27:30 | 20:34:09
#403608 [+-] Piilota Suosittele

>>403606

Oii, hän on kuvaajan luottavainen kamubörh ;3 <3

Huomaan että nyt on haettu innnostusta toisesta tämänpäiväisestä mediasta >:3 Pitikin kommentoida sinne, että käsitän nyt miten alhaisen tason oppipoika olen vielä uusbörhismissä ;_________; En tiedä millä uusbörhismin tasolla opitaan byllenhaistelun silmiä avaava ja ymmärrystä lisäävä voima, mutta sen tiedän, että olen vielä monen monen levelin päässä tuosta valaistuneisuuden asteesta >:3

Nöyrryn ja ripottelen tuhkaa päälleni ;_____; (Ja kierin siinä *kieh kieh* :3 )


Ei saa leikkiä tulella, tuhma huumon! >:3

Hyvä Mortti! Anna palaa! :333

27.10.2020 20:43:34 | 20:44:20
#403623 [+-] Piilota Suosittele

>>403621

Vivamort on ihan baras boika <3 :333

Sorry, Youtube-videon kanssa joudut tyytymään url-tägeihin tai sitten siihen että upotat suoraan Youtubesta ja jätät oman postauksen pois välistä ;__;

27.10.2020 20:49:10
#403625 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

On. Nyt lainaan kolmosia :3333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333333

27.10.2020 20:53:59
#403629 [+-] Piilota Suosittele

>>403623

Yritin vain säikytellä sinua. No ehkäpä se ei ole tarpeellista. :3
Vivamortkin heläytti kaulapantaansa - hiljempaa siellä >:3

"Mut..."
"Mäyyyy!"

27.10.2020 21:02:01 | 21:10:18
#403630 [+-] Piilota Suosittele

>>403629

Säikytellä? Börheydellä? Sytkärileikeillä? >:3

Tassun alla on hyvä elää ;3 Börhin pelko on tasapainon alku :333 Kova komento ja behmoisa bögs, siinä huumonin kanssa elämisen avaimet ;3

27.10.2020 21:16:18
#403635 [+-] Piilota Suosittele

>>403630

Pitäisi ja haluaisin mennä ehdottomasti killin viereen koisimaan, MUTTA tässä olisi tärkeitä asioita vielä hoidettavan, joten joudun pokkaamaan ja ryhtymään.

27.10.2020 21:27:26
#403643 [+-] Piilota Suosittele

>>403635

Ajattelinkin että se "omaan koppaan nostaminen" olisi vain hetkellinen päähänpisto :333

Mukavaa että Vivis siellä nugustelemalla rohkaisee sua iltapuuhiin ;3

[ 18 viestiä | ]