Ryppy työvoimavirkailijana Ryppy työvoimavirkailijana
Isi murjaisee vitsin Isi murjaisee vitsin
Uskottava tasapainoinen nainen Uskottava tasapainoinen nainen
voi pojat :3 voi pojat :3
Nimijeccu Nimijeccu
Hehe Hehe
Munapää Munapää
Kuva10 Kuva10
Piss run Piss run
Vaihtoehto foliohatulle Vaihtoehto foliohatulle
jutku ankka jutku ankka
klassikko klassikko
huuman voitko auttaa :3 huuman voitko auttaa :3
=@"."@= =@"."@=
Tässä mun sähköpyörä, se kutsuu ajamaan jatkuvasti Tässä mun sähköpyörä, se kutsuu ajamaan jatkuvasti
Puinen koiro Puinen koiro
Soidinmenot Soidinmenot
Hyvää syntymäpäivää Hyvää syntymäpäivää
tyylikäs nainen tyylikäs nainen
Ei ole baarit vielä auki Ei ole baarit vielä auki
Thought of dog Thought of dog
nätti temppu nätti temppu
rawr :3 rawr :3
Chimp Rogan Chimp Rogan
 1 303 näyttökertaa, 14 viestiä, 1.61 MB, 1 tiedosto, 22.03.2019 19:27:51
[ + 1 | ]

Päiväkotivierailu...

[26625] [LavishDampGlobefish-mobile.mp4] [1.61 MB] [641x548] [] []

pakolaiset

(34)  · 

päiväkoti

(6)
22.03.2019 21:32:31
#175069 [+-] Piilota Suosittele

>>175057
En nyt näkis tota mahdottomuutena mutta kun ei kieltä ymmärrä ja on pikkasen ääripää niin jotain matskua pitäs olla millä vois confirmaa.

22.03.2019 23:06:43
#175118 [+-] Piilota Suosittele

>>175010 lähde on nyt sit todistetusti oma pää tai jonkun foorumikommentti, helevetin töhö. kuka tommosta kirjaimellisesti kenen tahansa googlella löytämää irtokontekstista irstailua uskoo naamalukemalla?

23.03.2019 11:55:16
#175304 [+1] Piilota Suosittele

>>175170 eikun koitan estää sen ettet ite nolaa itteäs.

haluutko vielä sanoo keitä nää tyypit on? koska ymmärrä hyvä mies, että mä voisin vaan väittää sulle samaa mitä tuokin heppu tuolla siinä missä kuka tahansa vois väittää mitä tahansa. sun lähdekriittisyys on uskomattoman paskaa.

voisin kai periaatteessa ottaa yhteyttä johonkin ranskalaiseen ja pyytää aitoa translaatiota joka ei oo puolueellisten mielipiteiden varassa tai vahvistu siitä et joku pata-k tulee ulisemaan siitä. mutta todistustaakka ei oo mulla, koska minä en oo tässä se joka väittää et käännös on aito.

23.03.2019 21:58:32
#175590 [+-] Piilota Suosittele

>>175372 kah, myönnän etten kyynisyyspäissäni uskonut lähteesi omaavan aitoutta sitten lainkaan. teillä kun tuppaa olemaan tosiaan kontekstista irrotettuja, suorastaan valheellisia lähteitä enemmän kuin aitoja ja uskottavia. nuhtelen sinua silti someen luottamisesta.

et muuten vieläkään todentanut käännöksen tarkkuutta. haluaisitko haukkua minua sen sijaan lisää? se lisäisi naurettavuuttasi mukavasti.

23.03.2019 22:13:20
#175601 [+-] Piilota Suosittele

Vaikka Pata olikin väärässä niin silti luottaisin häneen enemmän kuin tähän übersetämies valkoneekeri jumankekkaan.
inb4 nyt sieltä tulee cuck ja suvakkihuudot

23.03.2019 22:23:44 | 22:24:29
#175609 [+-] Piilota Suosittele

>>175596 mitä vittua :D:D:D:DD minkään sivuston nettikommenttiosio ei omaa yhtään sen vakavammin otettavaa totuuspohjaa kuin, taas kerran, vaikkapa minun tai sinun väitetty mielipide, jos niissä ei ole mitään vedenpitävää. KUKA TAHANSA voi olla niiden takana. kas näin: minusta tuo muslimi selvästi ehdottaa tytölle että "perustetaanko pitseria, tarjotaan maskotin virkaa sulle". tyttö sitten peloissaan ei tiedä mistä on kyse.

tietenkään näin ei kai ole, mutta voitko todistaa että olen väärässä? ja kai samalla jo pikkuhiljaa ymmärrät nyt mitä ajan takaa? lähteesi on oletusarvoisesti paska ja epäuskottava.

[ 14 viestiä | ]