Karavaanarit Karavaanarit
Historiantunti Historiantunti
Korjattu sarjis Ouluun Korjattu sarjis Ouluun
Proidi vittu😂 Proidi vittu😂
Kirjakaupassa Kirjakaupassa
darra darra
huolehtivainan :3 huolehtivainan :3
hyvästi elämä hyvästi elämä
Junssi laittaa jauhot suuhun Junssi laittaa jauhot suuhun
Oulu turvalliseksi Oulu turvalliseksi
Ramsay Bolton: The Ultimate Kindest Man In Westeros Ramsay Bolton: The Ultimate Kindest Man In Westeros
Loppuu se renkutus Loppuu se renkutus
Silakoikaa toisianne Silakoikaa toisianne
Rotta 7 Rotta  7
napa :3 napa :3
Unlimited KFC Unlimited KFC
Hyvän yön setit Hyvän yön setit
Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan Yakuzajäbä selaa Ricardo-kansiotaan
St. Helens ja ympäristö ennen ja jälkeen tulivuorenpurkauksen St. Helens ja ympäristö ennen ja jälkeen tulivuorenpurkauksen
Kipiä silimä Kipiä silimä
Erika <3 Erika <3
moi :3 moi :3
Asiantuntija ja THL Asiantuntija ja THL
vauva :3 vauva :3
 1 021 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 19.03.2019 15:18:03
[ + 6 | ]

Kultamunat kuoriutuvat!

[26493] [kultamunat.jpg] [0.11 MB] [922x452] [] []
kultamunat.jpg

kultamuna

 · 

pakolainen

(47)  · 

pakolaiset

(34)  · 

kultamunat

 · 

kuoriutuminen

 · 

mädätys

(7)  · 

mamutus

(8)  · 

mamu

(210)  · 

mamut

(32)  · 

rikastus

(6)
19.03.2019 16:13:32
#173006 [+-] Piilota Suosittele

>>172992
Sitten voi hyvillä mielin leikata vanhuksilta, lopettaa pari koulua ja lopettaa tiestön hoito, mutta pääseepä anterot taputtamaan karvaisia käsiään yhteen optulan tilastot takataskussa.

19.03.2019 16:49:28
#173023 [+-] Piilota Suosittele

Nauratti päivän Turun Sanomat, jossa todettiin persujen laskelmien menneen perseelleen, koska ”OSA somaleista käy töissä” ei vidu =)

19.03.2019 17:22:54 | 19:29:37
#173070 [+1] Piilota Suosittele

Olen kuullut, että olisi yli 3 miljardia käytettävää valuttaa enemmän jos ei vastaanotettaisi turvapaikanhakijoita. Olen myös kuullut, että turun puukotusta ei olisi tapahtunut jos ei oltaisi otettu turvapaikanhakijoita.

19.03.2019 18:14:12
#173109 [+-] Piilota Suosittele

>>173070 ei olisi enempää rahaa, olisi vähemmän velkaa. Suomalaisten vanhusten takia ei otettaisi velkaa kuin siinä tapauksessa, että se taatusti Alexanderin ja Jyrkin kavereiden taskuun lyhentämöttömänä - ilman sentinkään veronmaksua Suomeen.

19.03.2019 18:15:16
#173113 [+-] Piilota Suosittele

olen kuullut että kaikki minun kanssa eri mieltä olevat pitäisi lahdata. mutta kanssani ei asu kukaan, joten syytän lääkkeitä

20.03.2019 10:13:31
#173436 [+-] Piilota Suosittele

Seuraava askel on koulutus. Luokkakoot kasvavat, rahaa ei riitä kouluille. Opetusjärjestelmä vavahtelee. Suomi putoaa banaanivaltioksi hyvässä tahdissa.

[ 11 viestiä | ]