MeMiehet MeMiehet
Cyberpunk Luolasto - Mustaa tulee takaa :O Cyberpunk Luolasto - Mustaa tulee takaa :O
Suomen media Suomen media
greta kakka-auto greta kakka-auto
Burn Burn
sims logiikka sims logiikka
CyberpunkLuolasto - Cutenap CyberpunkLuolasto - Cutenap
Saksi siskot Saksi siskot
eipäs koputella :3 eipäs koputella :3
manne gondolat manne gondolat
bambin jälkipyykki bambin jälkipyykki
Mitä saisi olla... Mitä saisi olla...
lego fuu lego fuu
HV iran! HV iran!
Uudet Aidsit Uudet Aidsit
pyjaman lahje pyjaman lahje
Otetaanko ryhmäkuva? Otetaanko ryhmäkuva?
Venäjä - valkoneekerien luvattu maa Venäjä - valkoneekerien luvattu maa
mee töihin mee töihin
Ihana nainen Ihana nainen
Ihana nainen Ihana nainen
Mine. >:3 Mine. >:3
ens vuonna ens vuonna
Minun peltojani ette vie! Minun peltojani ette vie!
 860 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 23.02.2019 02:57:24
[ + 3 | ]

7/10

[24906] [tiedosto.jpg] [0.12 MB] [694x431] [] []
tiedosto.jpg

pekoni

(50)  · 

herkkusieni

(5)  · 

sulatejuusto

23.02.2019 02:59:04 | 02:59:23
#163277 [+-] Piilota Suosittele

Herkkusieniä koskenlaskija-ruohosipulitäytteellä käärittynä pekoniin.

Henk.koht. yritys opetella syömään sieniä. Onnistuin ponnistuksessa mutta on ne vaan limasta kumia. Voi tosin johtua kokistakin; juustoa oli turhan paljon per sieni ja ruohosipulia taas olisi saanut olla enemmän, ei maistunut seassa ollenkaan. >:3

23.02.2019 05:00:07
#163297 [+-] Piilota Suosittele

Mä taas tykkään sienistä tosi paljon.
Varmaan opein jo pienenä tykkäämään, kun olin ukin kanssa keräämässä sieniä syksyllä sillon ku ei oltu kalastamassa tai metsästämässä.

23.02.2019 15:09:05
#163447 [+-] Piilota Suosittele

>>163277
Herkkusienet on iha shit tier. Ne on limasia ja mauttomia, ainoo millä ne saa "maistuu" jollekki on just tollaset pekonijuusto mätöt. Kanttarellit ja suppilovahverot parhaita suomalaisia sieniä, mutta iha perus mettäsienet kuten tatit ja rouskut on iha jepa. Jos saat jostain esim suppiloita niin ihan perus kastike on jumalainen, paista sienet ja vitusti: sipulii voissa. Sitte lisäät ruokakermaa ja vähä siinä vielä hauduttelet ja sitte lämit sitä soosia ihan mihin vaan ni 5/5. Omat lempparit peruna tai ruisleipä.

[ 6 viestiä | ]