Tässä pitää myös tietää, että ramadanin aikaan muslimit muka paastoaa, mutta vain päiväs aikaan. yöllä syövät kuin siat ja ramadanin aikaan heille tulee eniten elintaso sairauksia ylensyömisestä.. joten kyseessä ei todellakaan ole paasto, vaan yölliset mässäilyjuhlat.
>>738921 Niin oot tähän asti luullu et ne vetää 30 päivää syömättä? Paasto tarkoittaa vapaaehtoista syömisen rajoittamista tai pidättäytymistä ruoasta. Siksi sitä ramadania kutsutaan paastoksi eikä syömälakoksi.
[
3 viestiä
|
]
⭰
kyttävitsi
Pikku keppostelua koulun pihalla
Jos Beatles ottaisi kuvan nykypäivänä
profeetta mohammed
Sleep tight pigger
sai ansionsa mukaan
HARAM !!!
illonen possu
LBGT
Jätesäkit roskiin
Sika
Pakistanilainen kaveri pyysi jakamaan, joten jaetaan