"And Finland loses again!" "And Finland loses again!"
Sabluuna muurari Sabluuna muurari
Aina on aikaa koiranpennuille Aina on aikaa koiranpennuille
Kerrossisääntulo ja kerroskellotus :3:3 Kerrossisääntulo ja kerroskellotus :3:3
Koe Cornelius Koe Cornelius
kissavideot kissavideot
tuli palo tuli palo
[N Ä L K Ä I N E N] [N Ä L K Ä I N E N]
Herra Hävytön Herra Hävytön
Glocktopus Glocktopus
Mitä hän harrastaa? Mitä hän harrastaa?
Tinderin kermaa osa 3 Tinderin kermaa osa 3
Kämpän fengshui on vituillaan Kämpän fengshui on vituillaan
Liian kirkasta >:3 Liian kirkasta >:3
Nyt mennään :> Nyt mennään :>
IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea IRL Twitch-striimaus oli hyvä idea
:D :D
Onko näin? Onko näin?
Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio Tänään internetfetissikulmassa: inflaatio
Isämmaa kunnioitettu Isämmaa kunnioitettu
Nälkäinen kroko Nälkäinen kroko
Puhtaus on puoli ruokaa Puhtaus on puoli ruokaa
Kaljaa Kaljaa
Kaikki miehet ovat raiskaajia Kaikki miehet ovat raiskaajia
 911 näyttökertaa, 9 viestiä, 2.13 MB, 1 tiedosto, 17.02.2019 00:08:48
[ + 3 | ]

soittobiisi


putkimiehiä

 · 

neekeri

(1399)  · 

soittaa

(12)  · 

hyvin

(5)
17.02.2019 19:28:13
#160762 [+-] Piilota Suosittele

>>160729
Tummaihoinen, mutta monet muutkin ovat tummaihoisia, ja täällä ei käytetä termiä african-american, jossa american korvattu finnish-sanalla. Afrikkalainen-suomalainen.. Samoten afrikkalainen voi olla valkoihoinen.

17.02.2019 22:31:49
#160889 [+-] Piilota Suosittele

>>160872
Pienenä ostettiin huhti-toukokuussa lehtineekereiden tekemä Vappuneekeri ja katteltiin siitä tissejä. Samalla syötiin Neekerin suukkoja ja pelattiin Mustaa Pekkaa. Lapset juoksi pihalla karkuun mustaa miestä ja telkkarista tuli Pekka ja Pätkä neekereinä. Koulussa Aapisessa oli N niinku Neekeri ja siellä luetutettiin kirjaa kymmenestä pienestä neekeripojasta. Laku oli kotimaista vaikka kyljessä oliki kuva vierasmaalaisesta miehestä. Mikko Alatalon ohella mustasta lauloi myöös Hausmylly. Neekereinä ennen heitä halusi olla Kake Singers. Kokeilemaan sellaista pääsi ainaki Jörn Donner...

17.02.2019 23:35:54
#160942 [+-] Piilota Suosittele

>>160889
Hahhahhh :D Vittu sentäs kun luin ton tekstin tosissani ja sit toi kuva :D

Se muutettiin reilu 15v sitten muotoon kuka pelkää (en muista mitä) miestä, mut en mä ollu enää peruskoulussa silloin.

Yläluokkien tyttöjen minihameineen ois syytäkin opetella pelkäämään mustaa, tai muuten epäilyttävää miestä vaikka vain leikin muodossa.

[ 9 viestiä | ]