edgy memes edgy memes
korjaamo korjaamo
paavi paavi
Gambina Gambina
Nekkulit ostoksilla Nekkulit ostoksilla
Naiset kusettaa sua baarissa Naiset kusettaa sua baarissa
big tiddy goth gf big tiddy goth gf
Luolaston pojat Luolaston pojat
taikuri taikuri
Koirat, tv, Egypti, lähi-itä, piirros Koirat, tv, Egypti, lähi-itä, piirros
Onko kyseessä varastettua tavaraa ja joku myy tiktokissa Onko kyseessä varastettua tavaraa ja joku myy tiktokissa
Omena päivässä... Omena päivässä...
skeitti kisu skeitti kisu
hyvejä fingerporeja 2 hyvejä fingerporeja 2
iloinen tunnelma iloinen tunnelma
Ihana nainen Ihana nainen
Parempi ku mäkki ja hese Parempi ku mäkki ja hese
ihana nainen ihana nainen
Ihanat naiset Ihanat naiset
Aika kädetön tapaus Aika kädetön tapaus
Ihanat naiset Ihanat naiset
voitolla yöhön voitolla yöhön
Luolaston kokit vauhdissa Luolaston kokit vauhdissa
Elokapinan jäsen Elokapinan jäsen
 932 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 17.02.2019 00:24:24
[ + 4 | ]

Juuh elikkäs kuhaa ja riisiä

[24514] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [2048x1152] [] []
tiedosto.jpg

kuha

 · 

riisi

(21)  · 

porkkana

(27)  · 

sieni

(42)  · 

sriracha

 · 

kotiruoka

17.02.2019 00:25:38
#160458 [+-] Piilota Suosittele

Juuh, elikkäs. Paistettua kuhaa (pippuri ja suola), riisiä (suola ja sahrami), porkkanaa, kuivattua suppilovahveroa ja sriracha rönsyilyt.

17.02.2019 01:59:29
#160492 [+-] Piilota Suosittele

>>160471

Ei osaa on eri asia. Liity kanaville niin onnistuu postaaminenkin niihin. Voi samalla myös liittyä niille kanaville mitkä aikoo piilottaa niin voi nakella niihin sopivat kanavoimattomat matskut. Huvi ja hyöty yhdistyy.

Eihän täältä kai juuri kukaan "just sitä yhtä kuvaa" haeskelekkaan monesti, mutta kun hakee niin on se perkeleen kiva että se löytyy.

17.02.2019 16:57:20
#160682 [+-] Piilota Suosittele

>>160500
Ehkä, jos poistaa riisin, porkkanan, ja ennenkaikkea ketsupin. Perunaa kylkiäisiks vaan, ja nokare voita.

Toivottavasti et tukehdu pikkuruotoihin. Ei niihin kyllä varsinaisesti tukehdu, ja kertaakaan ei oo jääny kurkkuun, mutta se on paljon parempaa se ruodoton puoli, tai se toinen puoli ruodottomana.

17.02.2019 17:15:55
#160697 [+-] Piilota Suosittele

>>160683 eikä niiden kuulukaan mennä. käyttäjien pitää äänestää tagiehdotuksia (alleviivattuja) niitä klikkaamalla että niistä tulee valideja

17.02.2019 17:38:04
#160714 [+-] Piilota Suosittele

>>160703 jos se on niinkun nappulassa, niin 3-5 eri ääntä. modet toki pidättää oikeuden yhen klikkauksen hyväksyntään, ehdotusten tai valmiiden tagien poisteluun tai omien lisäilemisiin. sillähän se bassokettukin sai aikanaan eniten tagiehdotuksia -mainintoja, kun moderoottorina vain lisäili menemään

[ 15 viestiä | ]