Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3 Olen kyllästynyt peleihisi, alamainen. >:3
Mihin helekattiin ne volovon avvaimet hukku T. AMIS Mihin helekattiin ne volovon avvaimet hukku T. AMIS
Lovely Heart Lovely Heart
wtf!? wtf!?
Donald-setä lyö vetoa Donald-setä lyö vetoa
Kuvaotokset #18 Kuvaotokset #18
Ykäsonni Ykäsonni
Laita vaan Laita vaan
Getting Over It Speedrun Getting Over It Speedrun
Bullea gisse :3 Bullea gisse :3
Pölle Pölle
Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls Ozzy Man Reviews: People F#%ked Up By Bulls
Renderforest mainos Renderforest mainos
Kun menet veksiin ja saat 10 päivää kotihoitoa Kun menet veksiin ja saat 10 päivää kotihoitoa
Tracer ja Scout :D Tracer ja Scout :D
Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu Tulkaa auttaa äkkiä ny vittu
Keräisin Keräisin
Fernando and the Disk of Chaos Fernando and the Disk of Chaos
get out get out
Kissa ei ole huvittunut Kissa ei ole huvittunut
Choo choo Choo choo
ei herranjumala nyt :D ei herranjumala nyt :D
IF YOU NEVER WANT TO GET LAID AGAIN, DO THIS TO YOUR GIRLFRIEND IF YOU NEVER WANT TO GET LAID AGAIN, DO THIS TO YOUR GIRLFRIEND
@Slayjer @Slayjer
 797 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 05.02.2019 21:25:26
[ + 1 | ]

peach oli horo

[23910] [f31231d2312d1.jpg] [0.09 MB] [1022x269] [] []
f31231d2312d1.jpg

peach

(6)  · 

horo

(15)  · 

mario

(62)  · 

luigi

(23)  · 

kimppa

08.02.2019 14:08:29 | 14:10:25
#157026 [+-] Piilota Suosittele

>>156988 sitä voi kutsua molemmiksi. se alku brow- tulee sanasta browser. jotku on sanonu bowsetiksi

no ihan sama mulla on muutenki lukihäiriö. mutta joillekki se on ikuinen huumorin lähde

08.02.2019 14:14:27
#157029 [+-] Piilota Suosittele

>>156988 monet muutki on sanonut sitä browsetiksi
https://www.youtube.com/watch?v=4ErUP1_DnOc

uskon että kyseessä voi olla myös mandela efekti. sun rinnakkais todellisuudessa se on aina ollu bowser ja bowsette. mutta mun todellisuudessa se oli aina browser ja browsette.

08.02.2019 23:47:09
#157287 [+-] Piilota Suosittele

>>157036 miten se ei olisi parempi, jos bowser on koko originaalin hahmon alkuperäinen nimi? jos bowsette on sulle ollut browsette, viittaat erinimiseen ilmiöön oppimallas nimellä. en nää tässä mitään välimaastoo et "no se vois olla näinkin, miksei muka vois olla". tai "tää kuulostaa oikealta sanalta enemmän joten sen on oltava parempi vaihtoehto vaikka se onkin kyllä väärässä". yhden nobody-piirtäjän video-otsikointi ei kyllä vakuuta ainakaan minua siitä että "monet muutkin".

äidinkieli on opettanut meille että määritetyt nimet puhutaan määritettyinä niminä, vaikka niissä saattaakin olla hassuja sattumuksia. browser tai browsette on yksinkertaisesti vain väärinkäsitys. erilaisia nimiä voi olla, mutta haluatko sinä sitten tulla kutsutuksi papanana? logiikallasi monet muutkin kutsuvat sinua papanaksi, joten syy-yhteys on selvä :D

16.11.2019 09:05:59 | 09:09:04
#271320 [+-] Piilota Suosittele

>>271219 lukihäiriö??

Sitä paitsi jos oon osittain ranskalainen, nii engöanti on mulle harveksuttava kieli ja se pitääki kirjottaa väärin. Ja muutenki kirjotan puhelimella usein nii senki takia kirjotusvirheet.

16.11.2019 19:18:19
#271478 [+-] Piilota Suosittele

>>271453 en yleensä.esim mun toisessa aiemmassa mediassa oli bowsette ja bowser. Lukihäiriön takia aivot näkee ne samana ja siksi ne satunnaisesti vaihteli.

[ 14 viestiä | ]