OiGeesti niiQ, toi nauriksen läpyskä pois. :''I Nää on valmiiksi aika pienessä formaatissa ja toi raita kutistaa niitä lisää ja rumentaa. Nää ei ees oo Virtaperkon ite sivulle lähettämiäkään, plus näitä voisi ilman tuota alapalkkia silti laittaa tuonne muistokanavalle, kun kyllä kaikki wanhat käyttäjät muistaa että ne oli siellä. :3
[
1 viestiä
|
]
⭰
MacGuver, vol 2, osa 1
Antti Virmavirta :DD Ruusulaulu :D
aku sedän lapsityövoiman häikäilemätön käyttö
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8
ES on parasta kuumana
supermahtiteos.png
Pekoni-Spargid :D
Nörtin velipoika 1-3 (jlmari)
Vitun köyhät!
Maailma
Hakkarainen hommissa sahalla (njatsa, ma 27.4.2015)