perse perse
Disko Disko
Mekkomiesten hääjuhla Mekkomiesten hääjuhla
boberin työtapaturma boberin työtapaturma
Uutta Disneytä Uutta Disneytä
kallis projekti kallis projekti
Suljetulla Suljetulla
Waifu Waifu
ihana nainen ihana nainen
Herra isä Herra isä
Hyvää Pääsiäistä Hyvää Pääsiäistä
Kopteri Kopteri
Poliittinen kartta Poliittinen kartta
Persulla seisoo Persulla seisoo
Juoksukaljat Juoksukaljat
vessaharjan kuppi vessaharjan kuppi
Kiva paita Kiva paita
Fingerpori Fingerpori
Anime tytöt vuonna 44 Anime tytöt vuonna 44
Pilves lomille :D Pilves lomille :D
jamia nukuttaa jamia nukuttaa
Hullu Reetta ja toinen autisti Hullu Reetta ja toinen autisti
rilli ku rilli, ny rillataa! rilli ku rilli, ny rillataa!
näin intiassa näin intiassa
 922 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.66 MB, 1 tiedosto, 14.07.2020 08:50:48
[ + 4 | ]

Huomen

[45135] [oksu.png] [0.66 MB] [800x522] [] []
oksu.png

siideri

 · 

golden cap

 · 

gambina

(24)
14.07.2020 22:15:31
#364886 [+-] Piilota Suosittele

>>364804
No joskus saatan kännipäissäni murtautua pöllimään nuita ja sitten seuraavana päivänä käyn pallauttamassa. Saan vähän täysiä tölökkejä tilalle vaikka kyllä ne on kauppiaat jo ruvenneet vähän karsastammaan niien pallautuksia. Jos ovat alakaneet uteliaiksi niin uhkaan siirtyä naapurikaupan asiakkaaksi niin rauha on aina palannu.

14.07.2020 22:39:37
#364898 [+-] Piilota Suosittele

>>364895
Enkä vaiha! Mulla on sitäpaitti tuossa rollaattorin perässä yhen nikkarin rakentama lava millä voin vettää niitä perässä. Ollaan jo sovittu kauppojen kans, että ei tarvi erikseen pallautella niitä vaan antavat mulle suosiolla kympin säkistä tai vaihtoehtosesti saan korin keskiketterää.

15.07.2020 17:33:41
#365069 [+-] Piilota Suosittele

>>365012
Kuule poeka, mie oon elämäni aikana kustantanu tuon lähikaupan olemassaolon jo kahteen kertaan kaikella sillä kalijan määrällä minkä oon sieltä ylihintaan ostanu. Ku huomautin asiasta niin sain siltä seisokilta erityisluvan käyä harrastamassa sitä tölökkien "varastamista" ja pallauttamista. Nyt on eläkeläisellä taas tekemistä, kauppias merkkaa kaikki tölökit varastettuiksi ja minä saan ilimasta kalijaa :)

15.07.2020 21:08:04
#365135 [+-] Piilota Suosittele

>>365078
Elämästä pittää nauttia eikä tässä vaiheessa oo ennää millään mittään väliä kuitenkaan. Riehkaskoot toiset syänkohtausta ja aivoverenvuotua oravanpyörässä meikäläisenkin eestä, siitä vuan. Minä se vaan käyn ahon laitaa iliman paitaa. Tosin liivit on, mutta kuitenki.

15.07.2020 22:09:27
#365152 [+-] Piilota Suosittele

>>365142
Ei, älä sano tuommosia. Vaikka rakkaimpani onkin tilapäisesti hermolomalla niin silti pysyn sille ainaki melekeen uskollisena. Paitti jos yhteisesti sovitaan, että jälkeenpäin ei hälistä niin ehkä sitten ihan vaan pikasesti. Kai sulla on sukelluspukuja, ku mun on jo loppuneet?

[ 14 viestiä | ]