Oi perkele ku olis semmonen if-then simulaattoriklnelaite olemassa...ni laittaisin että year=1985 If nöy tummapakolaisperkele (irak, somppu, syyria, afganistan,turkki)Suomeen Then mimmonen olis meno nyt Härmässä
Ja sitte vois kysästä että kanattiko.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Rappio Joni (Uraani, to 10.6.2010)
Gomppania Spärde XD
Tuvun, Huvun ja Luvun talvileikit (Hupsu, la 25.9.2010)
Paksu kuin tuksu (Mora)
Herää Rigu :DDD herää :DD:D:D
puna hilkka sarja elo kuva
Kesävaaran enkelit
Perus Muikkunen. (DethGuyX3, pe 12.7.2013)
tomppeli22
Talvisodan henki nykyään. -- (ke 23.6.2010)
Herää kysymys, ketkä kaikki käyttivät Nappulaa >:3
AKS osa 13-14/Huumorinsuojelijat osa 1-2 (Ukkostimi)