Iloisia ihmisiä Iloisia ihmisiä
Avaruuslentelyteoriointia kakkonen Avaruuslentelyteoriointia kakkonen
Paska päivä Paska päivä
Yksinäiset vuoret 4/4 Yksinäiset vuoret 4/4
Iso pussi Iso pussi
Vitas Vitas
Venäläinen jättiläinen Venäläinen jättiläinen
Roskasaari meressä ;__; Roskasaari meressä ;__;
Hönön aivotuksia4 Hönön aivotuksia4
Jokeri Jokeri
Joku prkl vaihto hanurimusiikin Joku prkl vaihto hanurimusiikin
Roketti rollia Roketti rollia
Vaporeon Vaporeon
Paras lahja ikinä Paras lahja ikinä
Että teki tiiätte Että teki tiiätte
aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
Räpätäti Räpätäti
Hiihtokisat Hiihtokisat
Creepypaska - Painajainen pikkujouluissa Creepypaska - Painajainen pikkujouluissa
Ensi lumi Ensi lumi
Yksinäiset vuoret 3/4 Yksinäiset vuoret 3/4
Natsikaavio Natsikaavio
Burn Burn
samikset samikset
 898 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 15.12.2018 12:33:48
[ + 4 | ]

Sähköautot on perseestä.

[21660] [ismo3.PNG.png] [0.38 MB] [642x454] [] []
ismo3.PNG.png

sähköauto

(22)
15.12.2018 14:48:57
#132849 [+-] Piilota Suosittele

Itselleni olisi kysymys heti alkuun mihin haluan vastauksia mielummin nyt.

1) Kun Sähkö-auton Li-Io:n akkupaketti on loppu 6 vuoden päästä, maksaako uusi akkupaketti 5000 / 10000 / 15000 Eur ?
2) Super-charger-asemia pitää oolla yhtä paljon kuin on polttoaine-asemiakin.
3) Mitä tapahtuu huolto-asemille ja niiden työntekijöille?

Tässä aluksi.

15.12.2018 17:23:37
#132915 [+-] Piilota Suosittele

Huvittavaa on se, että Teslalla ajava pukupelle kuvittelee tehneensä ympäristöteon sen ostaessaan. Mitä nyt Teslan tekeminen tuottaa enempi päästöjä ku mun Honda koko elinkaarensa aikana, mutta sehän nyt on sivuseikka..

15.12.2018 18:26:16
#132935 [+-] Piilota Suosittele

>>132915

Se väite siitä, että jokin tukeminen sähkö-auton ostajaa kohtaan pitää rahoittaa veronkorotuksilla. Teslan omistajaa tuettiin 12500 eurolla vuodessa investointitukea. Mistä se raha tuli? KOrotettiinko veroa jotta rikas voi ostaa 120 000 euron teslan?

15.12.2018 22:07:34
#132991 [+-] Piilota Suosittele

aivan. kun se energiamäärä mitä uudet sähköautot tarvitsee niin riittääkö sähköntuottokapasiteetti. olkiluoto floppi kait jo toiminassa mutta ei se riitä. sitten ne akkujen kierrätys. niitä ei ainakaan vielä ole tehty helposti kierrätetyksi.

veikkaampa että kustaan omaan nilkkaan ympäristön saastutuksesta.

mutta hei sähköhän tulee töpselistä tv: vihreät.

[ 9 viestiä | ]