vaalit tulossa vaalit tulossa
putken porausta putken porausta
eikö niiden teslojen pitäny pelastaa ilmasto eikö niiden teslojen pitäny pelastaa ilmasto
eksyksissä eksyksissä
Ihana mies Ihana mies
hyvin täytetty hyvin täytetty
Suklaata Suklaata
perinteet kunniaan perinteet kunniaan
kolme toivetta kolme toivetta
taidetta on monenlaista taidetta on monenlaista
husu husu
rispaantunut vaijeri rispaantunut vaijeri
koirateleportti koirateleportti
ihana nainen ihana nainen
poliisi ja rosvo poliisi ja rosvo
Hirttosilmukka laulu Hirttosilmukka laulu
kaivo imee kaivo imee
problem solved problem solved
äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin äärioikeistoa tuuletusräppänästäkin
Li Andersson Li Andersson
multitasking multitasking
yö
hupiukko hupiukko
Paska videokokoelma Paska videokokoelma
 1 136 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 19.10.2019 00:13:10
[ + 7 | ]
👑 Plussatuin 19.10.2019.

sähköautot

[35648] [sahkoautot-on-neideille.png] [0.65 MB] [606x753] [] []
sahkoautot-on-neideille.png

sähköauto

(22)  · 

greta thunberg

(37)  · 

feministi

(121)  · 

suvakki

(153)  · 

the rock

(5)
20.10.2019 00:46:10 | 00:46:25
#261273 [+-] Piilota Suosittele

No joo... Bayerncar myi "alkaen 15 donaa" -hinnalla Fiat 500e täyssähköautoja, joita myös Teemu Selänne mainosti.

Latauksella sellaisen 150 kilsaa. Siis 150. Perkele edes kotoa asiakkaalle Helsinkiin en pääsisi.

Siksi lähti pieni bensakone turbolla just tilaukseen.

20.10.2019 10:09:22
#261368 [+-] Piilota Suosittele

>>261273
Kaupunkiautoiks tommoset kikkareet onki tarkotettu.
Pistokehybridi ois periaatteessa yks parhaita ratkasuja sellaseen toimintaan missä tulee verrattaen vähän yli 100km reissuja.

Kaasu-bensahybridi ois kans hyvä ja nykyään samoissa hinnoissaki ko pelkät bensakoneelliset, mutta vittu kun ei sitä kaasu saa suomesta :D

20.10.2019 12:54:47
#261405 [+-] Piilota Suosittele

>>261368

Vetyautojen seuraavia sukupolvia odotellessa...

Mutta tuohon kaasuautoon... muistan jo kun joskus 10-13 vuotta sitten Stadissa olin kaasutaksissa ja juttelin sen omistajan kanssa. Oli ihan fiksu vehje juu, mutta verotettiin kuin dieseliä ja tankkauspaikkoja oli vähän. Sittemmin tankkauspaikkoja on niihin tullut vähän lisää (esim. n. 5 kilsan päässä on), mutta edelleen aika vähän. Nythän ovat kyllä luvanneet, että sitä tuetaan ja verkostosta tulee "maanlaajuinen" (mikä sitten totuus onkaan).

Itsekin katselin VW -konsernin kaasuautoja. Hinnat olivat melko järkeviä joo, mutta Seatilla tehot niissä vehkeissä oli aika laimeat ja varusteet kehnot (olisi tullut aika kalliiksi jo kunnon vekotin), niin pitäydyin bensassa.

20.10.2019 15:01:50
#261440 [+-] Piilota Suosittele

>>261405
Suomi kyllä pilaa hyvät mahollisuudet älyttömällä verotussysteemillä just noiden uusien käyttövoimien kohalla.

Saa nähä tosiaan tuleeko vedystä mitään.

[ 8 viestiä | ]