Killeri kilppari Killeri kilppari
Kokkailua gordon ramsayn kanssa Kokkailua gordon ramsayn kanssa
Niinistö Niinistö
Komari halusi vain olla Hitler Komari halusi vain olla Hitler
Natsit tulloo Natsit tulloo
Pehkot rannalla Pehkot rannalla
kjeh kjeh kjeh kjeh
­ ­
painu vittuun peniksesi kanssa painu vittuun peniksesi kanssa
Tohkolle kaasua :3 Tohkolle kaasua :3
Pikselitaide 5/5 Pikselitaide 5/5
Christina Applegate Christina Applegate
Kakka pemppu Kakka pemppu
Hyvän pojan derppaus Hyvän pojan derppaus
Vuoden äiti. Vuoden äiti.
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
Fobba Fobba
Please go on Please go on
Itke mulle joki Itke mulle joki
atk jonne atk jonne
meemut meemut
Hugo neuvoo Hugo neuvoo
Pokemon taistelu Pokemon taistelu
hehe hehe
 605 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.63 MB, 1 tiedosto, 01.03.2025 19:23:00
[ + 4 - | ]

sähköautoja

[78621] [sahkoautoja.png] [1.63 MB] [1000x1000] [] []
sahkoautoja.png

sähköauto

(22)  · 

vihreä siirtymä

(11)  · 

afrikka

(95)  · 

kaivos

(7)  · 

koboltti

01.03.2025 22:01:37 | 22:01:58
#683771 [+-] Piilota Suosittele

Onks se oikeesti halvempaa että neekerilapset kaivaa tuolla kun Kiina vois lähettää sinne ihan työkoneetkin, varmaan miehityksenkin jos Afrikassa ei oltaisi niin äärimmäisen rasistisia.

02.03.2025 04:43:57
#683884 [+2] Piilota Suosittele

>>683771 Kiina on jo nyt rahalla ostanut senverran vaikutusvaltaa
useammankin afrikan maan johdosta, että kyllä ne sinne pääsis isommallakin
kalustolla. Oletan että riisipalkalla kylällinen on halvempi tapa hommata
metalleja, kuin viedä sinne raskasta kalustoa kaivamaan.
Kaivuri vie kuitenkin dieseliä reilusti ja huoltaakkin pitää.

Esiintymä kuivahtaa niin voivat lähteä toisaalle ilman mitään
velvotteita mistään työsuhde eduista tai kaluston siirtelystä,
joka kuitenkin purettas osiin paikallisten toimesta tukemaan
savimajan kattoa.

03.03.2025 04:16:33
#684084 [+-] Piilota Suosittele

>>683884
Niin joo, ihminen on paljon kustannustehokkaampi kuin koneenrottelo jos sille ei pidä maksaa kuin ruoka. Savimajan voi rakentaa niin helposti kamelinpaskasta etteivät edes kattoa tarvitse. WC:nä toimii syvä reikä pohjavesiin.

03.03.2025 20:47:24
#684182 [+1] Piilota Suosittele

>>684084 Kiinassa ihmishenki ei hirveästi haise.
Mitäpä voi veikata, että paljonko niitä kiinostaa, että minkälaiset
työolot afrikassa olevassa kaivoksessa on ?

[ 5 viestiä | ]