Hoodwartz Hoodwartz
Curlling Curlling
Tissit Tissit
oon toi kissa oon toi kissa
Ariaboobie Ariaboobie
Päivän neuvo Päivän neuvo
Se on tämmöstä. Ei laske. Se on tämmöstä. Ei laske.
HAHAA! Kattokaa! Tyhmä kissa ei osaa juoda vaan sotkee!!! HAHAA! Kattokaa! Tyhmä kissa ei osaa juoda vaan sotkee!!!
Hyvää juissia! Hyvää juissia!
En taho mennä kouluun :D En taho mennä kouluun :D
puuilo apustus puuilo apustus
Mummo manaa Mummo manaa
Kaks legendaa Kaks legendaa
Ristiretki Ristiretki
Gizmo Laitela Gizmo Laitela
Neekeri ratsastaa valkealla norsulla Neekeri ratsastaa valkealla norsulla
Nakuankka suihkussa 4 Nakuankka suihkussa 4
Luodit ei voi sattua Luodit ei voi sattua
Herrat iltaduunissa Herrat iltaduunissa
Saatanan nulikat Saatanan nulikat
Hapsin lelu Hapsin lelu
Helsinki pride ja wuut wööt! Helsinki pride ja wuut wööt!
Koiria Koiria
Röyh :D Röyh :D
 892 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.38 MB, 1 tiedosto, 15.12.2018 12:33:48
[ + 4 | ]

Sähköautot on perseestä.

[21660] [ismo3.PNG.png] [0.38 MB] [642x454] [] []
ismo3.PNG.png

sähköauto

(22)
15.12.2018 14:48:57
#132849 [+-] Piilota Suosittele

Itselleni olisi kysymys heti alkuun mihin haluan vastauksia mielummin nyt.

1) Kun Sähkö-auton Li-Io:n akkupaketti on loppu 6 vuoden päästä, maksaako uusi akkupaketti 5000 / 10000 / 15000 Eur ?
2) Super-charger-asemia pitää oolla yhtä paljon kuin on polttoaine-asemiakin.
3) Mitä tapahtuu huolto-asemille ja niiden työntekijöille?

Tässä aluksi.

15.12.2018 17:23:37
#132915 [+-] Piilota Suosittele

Huvittavaa on se, että Teslalla ajava pukupelle kuvittelee tehneensä ympäristöteon sen ostaessaan. Mitä nyt Teslan tekeminen tuottaa enempi päästöjä ku mun Honda koko elinkaarensa aikana, mutta sehän nyt on sivuseikka..

15.12.2018 18:26:16
#132935 [+-] Piilota Suosittele

>>132915

Se väite siitä, että jokin tukeminen sähkö-auton ostajaa kohtaan pitää rahoittaa veronkorotuksilla. Teslan omistajaa tuettiin 12500 eurolla vuodessa investointitukea. Mistä se raha tuli? KOrotettiinko veroa jotta rikas voi ostaa 120 000 euron teslan?

15.12.2018 22:07:34
#132991 [+-] Piilota Suosittele

aivan. kun se energiamäärä mitä uudet sähköautot tarvitsee niin riittääkö sähköntuottokapasiteetti. olkiluoto floppi kait jo toiminassa mutta ei se riitä. sitten ne akkujen kierrätys. niitä ei ainakaan vielä ole tehty helposti kierrätetyksi.

veikkaampa että kustaan omaan nilkkaan ympäristön saastutuksesta.

mutta hei sähköhän tulee töpselistä tv: vihreät.

[ 9 viestiä | ]