Jack ja chili. Jack ja chili.
Joskus vaan tuntuu tältä Joskus vaan tuntuu tältä
Taidetta Taidetta
Vappuaaton saaga Vappuaaton saaga
yksim jäi yksim jäi
Täys Malcomisti Täys Malcomisti
Näinhän se vain on... Näinhän se vain on...
lakku ukko apustus lakku ukko apustus
Vitsillinen sarjakuva 18 Vitsillinen sarjakuva 18
Saaria Saaria
Huomiohuora Huomiohuora
Nigle me this Nigle me this
DNA Results DNA Results
Nyt loppu pelleily Nyt loppu pelleily
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Vanhoina hyvinä aikoina Vanhoina hyvinä aikoina
Vappuaaton pulmapähkinä Vappuaaton pulmapähkinä
Perkeleen lagi Perkeleen lagi
Maitorahka-Gandalf ja kumppanit Maitorahka-Gandalf ja kumppanit
David Meowie David Meowie
Tiimipelaaja Tiimipelaaja
Peli oli töötätty alusta lähtien Peli oli töötätty alusta lähtien
Captain Sweden Captain Sweden
tomppeli22 tomppeli22
 1 657 näyttökertaa, 19 viestiä, 1.62 MB, 1 tiedosto
08.12.2018 02:38:31
[ + 27 - | ]
👑 Plussatuin 08.12.2018.

Joulukalenteri 8/2018: Joulupukin muorin palkkaneuvottelut

[21408] [Joulupukin-muori-pitaa-palkkaneuvottelut-2000px.jpg] [1.62 MB] [2000x1529] [] []
Joulupukin-muori-pitaa-palkkaneuvottelut-2000px.jpg

muori

 · 

tonttu

(34)  · 

joulukalenteri

(69)  · 

8

 · 

luukku

(28)
08.12.2018 02:38:35 | 02:40:11
#130354 [+-] Piilota Suosittele

Kilpailu hardcore-sarjakuvatietäjille:
Palkkaneuvotteluiden muusana ja asetelman avustajana toimi erään sarjakuvauniversumin eräs sankari. Kuka?

Viiden pisteen vihje: kyseinen sankari tykkää pukeutua mustaan.

Oikein arvaajalle syvä kumarrus tietämyksestä.

08.12.2018 06:30:48
#130392 [+-] Piilota Suosittele

Tyyli tuo mieleen Mauri kunnaksen. Jos olisi olemassa luolasto vip, olisi se ostettava jotta voisi antaa +2.

08.12.2018 07:50:29
#130414 [+-] Piilota Suosittele

Asetelmasta tulee vanhat mättösarjakuvat kuten batman tai mustanaamio, mutta kumpikaan niistä ei pukeudu mustaan. Ei tuu juuri ketään sankaria mieleen joka edes pukeutus mustaan ¯\_(ツ)_/¯

08.12.2018 08:10:16
#130415 [+-] Piilota Suosittele

Hiusten väri tuo mieleen Poison ivyn (Myrkkymuratti), mutta vaatteet vihreät, joten Catwoman (Kissanainen) on veikkaukseni. (Skutsikuriirin kanssa sama ajatus).

08.12.2018 09:31:26 | 09:32:17
#130425 [+-] Piilota Suosittele

Wow...tää on uppee. Hienoo antero.
Edith: Arvaan Catwomen, eli kissanainen, eli se vaaleehiuksinen versio.

08.12.2018 16:24:40
#130574 [+-] Piilota Suosittele

Hyviä veikkauksia, mutta vääriä. Neljän pisteen vihjeenä voidaan antaa että hahmo kuuluu DC:n galleriaa. Stilettikorot on ja hutsumainen pukeutuminen mustaan ovat tavaramerkki (tosin hutsumaisuus taitaa olla sarjakuvissa aika monen naissankarin tavaramerkki).

Hiuksista ei voi päätellä mitään. Ne on vedetty omasta päästä.

08.12.2018 16:49:45
#130580 [+-] Piilota Suosittele

>>130578 Myönnän sen ;____;

Oon itse enemmän Marvel-koiria, koska överimmät supersankarit ja pahikset on enemmän mieleeni. DC on tuttu ensisijaisesti elokuvista ja niistä irtosarjakuvista, joita lueskelin pentuna kaupan lehtihyllyllä.

[ 19 viestiä | ]