Unreal Engine 5.0.1. - City Sample Unreal Engine 5.0.1. - City Sample
maistusko kurkku maistusko kurkku
Tyhmiä juttuja Tyhmiä juttuja
räppi räppi
Apu Rosberg Apu Rosberg
bobbi starr bobbi starr
Sebu vai yle? Sebu vai yle?
ihana nainen ihana nainen
Antifa Antifa
sergei mokka sergei mokka
Näin valmistat pekonisi alusta loppuun itse Näin valmistat pekonisi alusta loppuun itse
Apuva Apuva
Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia. Lohta, sitruunakermaa, grillivihanneksia ja sipulia.
Anus Putkonen apu Anus Putkonen apu
Oho Oho
True nudist True nudist
Veriryhmä - Kaikki Pitäisi Tappaa Veriryhmä - Kaikki Pitäisi Tappaa
Äideille ❤️ Äideille ❤️
Hyvää yötä :) Hyvää yötä :)
tyronesaurus rex tyronesaurus rex
kun chuck norris syntyi kun chuck norris syntyi
Vappukuva naurunappulan ajoilta Vappukuva naurunappulan ajoilta
Örkki Örkki
Vain muricah jutut Vain muricah jutut
@-
 776 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 23.11.2018 14:57:44
[ + 2 | ]

Vinkki

[20833] [0.jpg] [0.04 MB] [620x471] [] []
0.jpg

wd40

(5)  · 

spray

(7)  · 

jäiset rappuset

 · 

jäiset

 · 

rappuset

(24)  · 

vinkki

(15)
24.11.2018 12:21:06
#124833 [+-] Piilota Suosittele

Onks toi nyt sitte halvempaa tai parempaa kuin CRC:n vastaava? Ostettiin meinaan semmonen joku sadan paketti vuos sitten.

...tein tutkimusta. CRC penetroi paremmin >:)

25.11.2018 19:08:56
#125237 [+-] Piilota Suosittele

>>125023
pamputtimen muijan

Pamputtimen muija olet sinä. Alaikäinen autisti. @Pamputin on vähän sellanen.
125182

Wurthin Boltexi on kans aika hyvää kamaa.


Mihin sä vas.. en halua tietää, mutta onko se halvempaa. Wu-Tangin tuotteet ovat kyllä yleensä laadukkaita. Saksalaista tekoa kun lienevät.

26.11.2018 00:00:09
#125311 [+-] Piilota Suosittele

125308

Suottaapi olla kallista, mutta eikö kenenkään aivosoluihin mudostu yhteys näiden välillä:

ja


Sen takia kutsuttiin sitä aikanaan neekerisaippuaksi.

Onko se WD-40 nyt sitten halvempaa? CRC (eri muodoissaan) on osottautunut hyväksi.

26.11.2018 01:20:04 | 01:20:52
#125325 [+-] Piilota Suosittele

125316

Räppi nyt on yleensä täyttä paskaa, mutta niin on muukin musiikki. Poimin vaan kirsikat päältä, ja Wätägistä en ole poiminut mitään.

Yo nigga matafaka shazzapa, ima niga-dick yo ass and yo camel too, fag!


Roskaa.

[ 5 viestiä | ]