Story of my life Story of my life
eipäs jäädä tutkimusretkelle eipäs jäädä tutkimusretkelle
5 maailmanloppua 5 maailmanloppua
Kuin kaksi... Kuin kaksi...
The HU - Wolf Totem (Official Music Video) The HU - Wolf Totem (Official Music Video)
olkaa hyvä vaan olkaa hyvä vaan
voihan perse voihan perse
Eräs viisas mies sanoi kerran Eräs viisas mies sanoi kerran
Tulpattud Tulpattud
Teki itse ja säästi Teki itse ja säästi
matrixissa on häiriö matrixissa on häiriö
Antamisen ilo Antamisen ilo
Vuh vuh! Vuh vuh!
Järkyttävää Järkyttävää
Jääkylmää kattia Jääkylmää kattia
Kahlitsisin Kahlitsisin
Jiggers Jiggers
Triggers Triggers
Mun lähikauppa Mun lähikauppa
ALLRIGHT! ALLRIGHT!
Fingerpori Fingerpori
meneepähän jalatkin hyötykäyttöön meneepähän jalatkin hyötykäyttöön
sai töitä sai töitä
Turkkilainen kalenteri Turkkilainen kalenteri
 591 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.83 MB, 1 tiedosto, 05.05.2025 22:20:46
[ + 1 | ]

Valkoinen talo twitterissä

[80610] [tiedosto.jpg] [0.83 MB] [2160x2700] [] []
tiedosto.jpg

trump

(333)  · 

starwars

(23)
06.05.2025 00:33:47
#696592 [+-] Piilota Suosittele

Noi sormet on onnistunut yllättävän hyvin. Kynsi näyttää jo semi luonnoliselta. Sit pikkujuttui on aina, niinku toi etä vyöllä on kaksi eri päätyä soljen jälkeen.

06.05.2025 09:04:43
#696609 [+-] Piilota Suosittele

>>696597
No siis täh? Kyllä valkoinen talo tuon julkaisi, mutta tekoälyllä toi on luotu eikö siihen mene edes viittä minuuttia

Saan mäki tollasia vaikka susta tehtyä

07.05.2025 22:53:14
#696825 [+-] Piilota Suosittele

>>696802
Eiku oikeesti. Sano mulle parilla sanalla mimmmosena sä haluat nähdä itsesi. Jos mä nyt laitan vaikka "digital grandmother called as Digimummo stands in dungeon"

Ni sä saat tälläsen kuvan


Mut sit jos me sanotaan sille
A stoic yet warm digital grandmother, affectionately named Digimummo, standing in the center of a futuristic dungeon. Her holographic form is dressed in a grandma's sweater adorned with digital snowflakes, blending the comforts of tradition with the aesthetics of a virtual world. The dungeon walls are constructed of gleaming metal panels, etched with neon circuitry that pulsates with a soft glow, casting an eerie yet comforting light. Despite the high-tech surroundings, Digimummo's presence brings a touch of human warmth, as a knitting needle and yarn float in mid-air beside her, frozen in the motion of creating an AI-generated sweater pattern. Her eyes, a blend of blue pixels and maternal kindness, gaze outward, hinting at the depth of her digital consciousness and the vast knowledge she holds. The dungeon floor is a grid of interactive tiles, displaying a series of puzzles and challenges that she has mastered during her time here. In one corner, an antique rocking chair sits, juxtaposed with floating screens displaying family photos and messages of love, reminding her of the human connections she's made. Above, robotic guardians, designed to protect and serve, stand dormant, their glowing eyes dimmed in her presence. The scene is a blend of the old and new, a poignant reminder that even in the most advanced prisons of technology, the spirit of care and nurturing can never truly be confined.

Ni sä saat tälläsen kuvan

08.05.2025 01:40:21 | 01:48:02
#696858 [+-] Piilota Suosittele

>>696825
No jos ny sitte vaikka jotenki siihen suuntaan, että mummu on vanha laivahuora joka seilasi tsaarin vallan aikana itämerellä huorana ja joutui sittemmin luopumaan etuhampaistaan, koska leukaperiin rupesi käymään liian kipeää se jatkuva kullin ja vitun imeminen, että sai pidettyä suun kiinni kun kieli teki tehtävänsä sitten lörppöhuulien välistä. Lisukkeena vielä sekin, että paino on välillä läskin ja välillä nälistyneen puolella koska kyseessä on dieettien suhteen semmoista jojottelua. Hiuksethan mulla on punaiset kuin palokärjellä vaikka alkaa vähän kaljukin näkymään.

Lähtiskö tolla?

Referenssinä:

08.05.2025 17:21:05
#696912 [+1] Piilota Suosittele

>>696858
mummu on vanha laivahuora joka seilasi tsaarin vallan aikana itämerellä huorana ja joutui sittemmin luopumaan etuhampaistaan, koska leukaperiin rupesi käymään liian kipeää se jatkuva kullin ja vitun imeminen, että sai pidettyä suun kiinni kun kieli teki tehtävänsä sitten lörppöhuulien välistä. Lisukkeena vielä sekin, että paino on välillä läskin ja välillä nälistyneen puolella koska kyseessä on dieettien suhteen semmoista jojottelua. Hiuksethan mulla on punaiset kuin palokärjellä vaikka alkaa vähän kaljukin näkymään.


09.05.2025 21:46:30 | 21:47:43
#697087 [+-] Piilota Suosittele

>>696978
Ei saatana, eihän nuo etes näytä multa. Vitun AI osaa mittään.



Ai että liian nuori muka? Jumalauta, mulla oli ensimmäiset lapsenlapset jo ennen ku täytin viittätoista.

[ 15 viestiä | ]