Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa Lounas, painuistiko ystävällisesti vittuun kun söin justiinsa
Loistavat näyttelijäntaidot Loistavat näyttelijäntaidot
Sexy Hermo Sexy Hermo
Samsung.. Samsung..
Stephen Seagal julistautuu suomalaiseksi Stephen Seagal julistautuu suomalaiseksi
hehe hehe
Lokoisa göllöttelyasento Lokoisa göllöttelyasento
Sillä aikaa Venäjällä... Sillä aikaa Venäjällä...
Haitalliset alueet Haitalliset alueet
Mr. blue sky ft. ahegao faces Mr. blue sky ft. ahegao faces
Hihhihhii! Hihhihhii!
Täällä voi maksaa Eurolandin euroilla Täällä voi maksaa Eurolandin euroilla
Hyllyntyhjennysapulainen Hyllyntyhjennysapulainen
Missä se sergey luuhaa? Missä se sergey luuhaa?
Belle Delphine, hyvät naiset ja herrat Belle Delphine, hyvät naiset ja herrat
Bandito Bandito
Olisit valinnut armon Olisit valinnut armon
Luolastolaisten lauantai ilta Luolastolaisten lauantai ilta
Kävelin huoneeseen ja... Kävelin huoneeseen ja...
\../_ \../_
Deborah De Luca Deborah De Luca
jaksuhail jaksuhail
10 kulttuurishokkia suomesta 10 kulttuurishokkia suomesta
Selvä Pyy-setä Selvä Pyy-setä
 888 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]