tungosta tungosta
oli huono kuormansidonta oli huono kuormansidonta
The Avoongers Vs Star Wars The Avoongers Vs Star Wars
Kunnon törinät Kunnon törinät
Muhkut Muhkut
Katerina hartlova riding Katerina hartlova riding
Ihana nainen Ihana nainen
täs sä täs sä
Tissejä ja töherryksiä Tissejä ja töherryksiä
SHITPOSTING MUST GO ON SHITPOSTING MUST GO ON
Tissit Tissit
kova perse kova perse
tytöt käsittelee munaa tytöt käsittelee munaa
Väkivaltaisia otuksia Väkivaltaisia otuksia
Vaalit meni päin vittua Vaalit meni päin vittua
jekutti itseänsä jekutti itseänsä
ihana nainen ihana nainen
Tissit Tissit
natsipsykoosit natsipsykoosit
valkoisen miehen ruokaa valkoisen miehen ruokaa
Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen Ei ole Jumalan suunnitelma tämmöinen
Kuoli saatana Kuoli saatana
Go woke, go broke. Eiku... Go woke, go broke. Eiku...
Valupertti töissä! Valupertti töissä!
 888 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]