MegaloVANia MegaloVANia
A bit of love A bit of love
Pum Pum
purr purr :3 purr purr :3
Charles Manson on alt-right! Charles Manson on alt-right!
narcs narcs
Oh Snake, I'm sorry Oh Snake, I'm sorry
Tsernobyl Tsernobyl
This is my fetish kuvakommentti This is my fetish kuvakommentti
Antonin Dvorak sopii kaikkeen Antonin Dvorak sopii kaikkeen
Kakkapylly Kakkapylly
uuuuuh jeaaah! uuuuuh jeaaah!
orkuttaa orkuttaa
Vaihtoehtohoito Vaihtoehtohoito
Midäs siellä oigein dabahduu? Midäs siellä oigein dabahduu?
Olette turvassa Olette turvassa
mitä vittua mitä vittua
Tunnista käyttöaine silmistä Tunnista käyttöaine silmistä
Barbara Bouchet Barbara Bouchet
Mainontaa Mainontaa
Poski vasten poskea börh börh :3 Poski vasten poskea börh börh :3
Top deck, top kek Top deck, top kek
Nappulalaisten viimeinen kapseli Nappulalaisten viimeinen kapseli
Autismi Autismi
 888 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]