Hitler kuulee Putlerista Hitler kuulee Putlerista
Kapitalismi pakotti Putinin hyökkåämään Kapitalismi pakotti Putinin hyökkåämään
Kookomusmeininki Kookomusmeininki
paska perse pillu runescape paska perse pillu runescape
fingerporilainen kansan edustaja fingerporilainen kansan edustaja
Mielipiteet Mielipiteet
Luolaston pojat tietää Luolaston pojat tietää
Teboil Teboil
Sipilex Sipilex
Hapsi vai valu, pikkarit silti putos jo Hapsi vai valu, pikkarit silti putos jo
"Hyväntekeväisyys" "Hyväntekeväisyys"
lowraineri lowraineri
Muutama kuva 30. Muutama kuva 30.
Kiitos Mestari Kiitos Mestari
Hienoinen sumutusoperaatio Hienoinen sumutusoperaatio
Turppi Turppi
Telakoituminen onnistui Telakoituminen onnistui
bayraktar bayraktar
OK Maria OK Maria
Säätö Sale Säätö Sale
Hyvitti vahingon :3 Hyvitti vahingon :3
omilla aivoilla ajattelu on vahingollista omilla aivoilla ajattelu on vahingollista
Spede halusi vain panna Spede halusi vain panna
paras koulu paras koulu
 886 näyttökertaa, 19 viestiä, 4.19 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 18:31:33
[ + 5 | ]

Päivän safkat

[20756] [tiedosto.jpg] [4.19 MB] [3096x4128] [] []
tiedosto.jpg

darius_on_gay

22.11.2018 20:07:07
#124168 [+-] Piilota Suosittele

>>123754
Ihan selvästi ählämien pitsa, kun ei ne osaa parempia tehdä

Mitäs länkytät? Jos kurdit lasketaan ählämeiksi, ne tekevät kyllä parhaita pizzoja lähes joka kuppilassa raskaalla työllä, pitkillä päivillä, ja paskalla palkalla.

Kovaa sakkia. Padesha-joukot jäivät puolustamaan alueitaan ja perheitään, siinä missä muut ählämit karkasivat hyvinvointivaltioihin iPhoneineen ja merkkivaatteineen jättäen vaimonsa ja lapsensa keskelle sotaa.

Heille en anna minkäänlaista krediittiä, mutta näille annan. Ärsyttää rasismi kun ovat hyvin aktiivisesti ruokkimassa suomalaisia työmiehiä - minuakin, vaikka hinnat ovat nousseet ~75% vuodesta 2004.

Kutsun silti niitä karvaranteiksi tai manne-kebabbiloiksi, mutta vain työporukan kuullen.

22.11.2018 20:09:09
#124169 [+-] Piilota Suosittele

Sä muuten vedät liikaa kaljaa ja roskaruokaa Pihvi. Mistä sä edes saat rahotuksen tohon? Et ole töissä, ja toimeentulotuella ei eletä noin.

11.05.2019 18:16:09
#200699 [+-] Piilota Suosittele

>>200495
Ei sillä ollut sairautta. Se ei halunnut vaan enää elää, ja kieltäytyi syömästä. Vanhemmat miljonääreinä hankkivat sille parhaan mahdollisen hoitokodin, mutta kai sekin oli turhaa.

[ 19 viestiä | ]