wish katiska wish katiska
Hengailua Natsukin kanssa Hengailua Natsukin kanssa
Pallihiki Pallihiki
Olio Olio
Playcard HORROR PC peli arvostelu Playcard HORROR PC peli arvostelu
Peppukipu Peppukipu
Eeppinen pelaaja hetki Eeppinen pelaaja hetki
Kelaus aika Kelaus aika
Pyöräilessä tulee... Pyöräilessä tulee...
Nintendo Nintendo
Bravuuri Bravuuri
Yhtäkkiä ravet Yhtäkkiä ravet
Ostoksilla Ostoksilla
Nimeni on Hämmentynyt Nimeni on Hämmentynyt
Tappava ase Tappava ase
Snorlax Snorlax
Talvi on tulossa Talvi on tulossa
höhö höhö
Facebookki-laulu Facebookki-laulu
Piu piu miau miau Piu piu miau miau
Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille. Jeremy Clarksonin terveiset kiinalaisille.
Tän biitin nimi on... Tän biitin nimi on...
ei menny valoista ei menny valoista
Ok, just once, pamppu Ok, just once, pamppu
@-
 704 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 17:03:41
[ + 7 | ]

Vorlon

[20754] [0.jpg] [0.15 MB] [618x960] [] []
0.jpg

enkeli

(19)  · 

revontuli

 · 

finnmark

 · 

sapmi

 · 

lappi

(15)
21.11.2018 22:13:47
#123892 [+-] Piilota Suosittele

MIssä on suurlähettiläs Mollari ? Hänen puheensa maan ja Min'barien sodasta oli loistava...


ps. pitäiskö katsoa sarja uudestaan?

21.11.2018 22:25:22
#123907 [+-] Piilota Suosittele

>>123893

Niin tapahtuu. Pitää ensin löytää sarja :) Mulla on yksi VHS-elokuva. Siinä löytyi jokin pimeyden portti, joka toisi avauduttuaan toisen universumin vihat pihalle.

21.11.2018 23:10:21
#123929 [+-] Piilota Suosittele

>>123926
Joo. Kerran muuten MSN-messengerin kautta lähetin filmejä. Sitä ei kuitenkaan enää ole olemassa, joten se siitä.
52,5 GB, kaikki tuotantokaudet ja kaksi elokuvaa, sekä spin-off Babylon5 Crusade

22.11.2018 20:34:54
#124177 [+-] Piilota Suosittele

>>124171
Saamelaisessa kertomusperinteessä revontulet ovat vainajien sieluja. Revontulia käytettiin myös lapsenvahtina.
Asuttiin ahtaasti laavuissa, kodissa ja kammeissa ja tottakai jossain vaiheessa lapset riehuivat liikaa ja ne piti laittaa ulos. Ja toki kiellettiin, ettei revontulia saa härnätä, eikä niille huutaa eikä varsinkaan viheltää. Muuten ne tulevat ja vievät.
Ja tottakai lapset tekevät juuri sitä, mistä heitä on kielletty ja revontulet alkavat jossain vaiheessa AINA tanssimaan ja liikkumaan vilkkaammin. Lapset pelästyivät ja tulivat takaisin sisälle ja olivat kiltisti.

22.11.2018 22:48:29
#124278 [+-] Piilota Suosittele

>>124177
Lapsille vois mennä vieläkin läpi. HEHHEHHEH... >=)

Tänne asti kun revontulet harvoin näkyvät, olen kehitellyt kummitustarinoita, ja ihminen karttaa jo luontaisesti pimeää, jolloin täälläpäin on nukkumaanmenoaika.

Meillä on murhaava lapsikummitus sekä vintillä, että kellarissa. Tulevat jos et ole jo nukkumassa 23:00.

[ 9 viestiä | ]