A man of no bounds A man of no bounds
assburger wario assburger wario
Miten voisin auttaa teitä? Miten voisin auttaa teitä?
Kuvaotokset #13 Kuvaotokset #13
Eniten paskin kuva Eniten paskin kuva
Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna Ei poikkeuksia, ei tänään eikä huomenna
Maanantain piristys shibe Maanantain piristys shibe
Nuuskamuiskunen derppaa Nuuskamuiskunen derppaa
cool club cool club
roope roope
Oven koputtaminen on meemi Oven koputtaminen on meemi
Luolastolainen nauraa Luolastolainen nauraa
Liukkaista liukkain pylly, yksi kappale, kiitos Liukkaista liukkain pylly, yksi kappale, kiitos
Kaikilla mausteilla Kaikilla mausteilla
kuvakommentti sekundäärisiä argumentteja varten kuvakommentti sekundäärisiä argumentteja varten
Miksipäs ei Miksipäs ei
Kuvaotoksista unohtunut maisemakuva Kuvaotoksista unohtunut maisemakuva
Lääkitys ihmiselle Lääkitys ihmiselle
Puuro sarjis Puuro sarjis
Koiran ilo sateesta Koiran ilo sateesta
Pussybich shit Pussybich shit
Ilmeeni animekanavalla Ilmeeni animekanavalla
Loogista Loogista
Okkultisti Siitoin Okkultisti Siitoin
@-
 704 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 21.11.2018 17:03:41
[ + 7 | ]

Vorlon

[20754] [0.jpg] [0.15 MB] [618x960] [] []
0.jpg

enkeli

(19)  · 

revontuli

 · 

finnmark

 · 

sapmi

 · 

lappi

(15)
21.11.2018 22:13:47
#123892 [+-] Piilota Suosittele

MIssä on suurlähettiläs Mollari ? Hänen puheensa maan ja Min'barien sodasta oli loistava...


ps. pitäiskö katsoa sarja uudestaan?

21.11.2018 22:25:22
#123907 [+-] Piilota Suosittele

>>123893

Niin tapahtuu. Pitää ensin löytää sarja :) Mulla on yksi VHS-elokuva. Siinä löytyi jokin pimeyden portti, joka toisi avauduttuaan toisen universumin vihat pihalle.

21.11.2018 23:10:21
#123929 [+-] Piilota Suosittele

>>123926
Joo. Kerran muuten MSN-messengerin kautta lähetin filmejä. Sitä ei kuitenkaan enää ole olemassa, joten se siitä.
52,5 GB, kaikki tuotantokaudet ja kaksi elokuvaa, sekä spin-off Babylon5 Crusade

22.11.2018 20:34:54
#124177 [+-] Piilota Suosittele

>>124171
Saamelaisessa kertomusperinteessä revontulet ovat vainajien sieluja. Revontulia käytettiin myös lapsenvahtina.
Asuttiin ahtaasti laavuissa, kodissa ja kammeissa ja tottakai jossain vaiheessa lapset riehuivat liikaa ja ne piti laittaa ulos. Ja toki kiellettiin, ettei revontulia saa härnätä, eikä niille huutaa eikä varsinkaan viheltää. Muuten ne tulevat ja vievät.
Ja tottakai lapset tekevät juuri sitä, mistä heitä on kielletty ja revontulet alkavat jossain vaiheessa AINA tanssimaan ja liikkumaan vilkkaammin. Lapset pelästyivät ja tulivat takaisin sisälle ja olivat kiltisti.

22.11.2018 22:48:29
#124278 [+-] Piilota Suosittele

>>124177
Lapsille vois mennä vieläkin läpi. HEHHEHHEH... >=)

Tänne asti kun revontulet harvoin näkyvät, olen kehitellyt kummitustarinoita, ja ihminen karttaa jo luontaisesti pimeää, jolloin täälläpäin on nukkumaanmenoaika.

Meillä on murhaava lapsikummitus sekä vintillä, että kellarissa. Tulevat jos et ole jo nukkumassa 23:00.

[ 9 viestiä | ]