aina pääsee ohi aina pääsee ohi
Feministien märkä uni Feministien märkä uni
Piereskele omalla vuorollas, perkele! Piereskele omalla vuorollas, perkele!
turrit turrit
Ihana rakas Ihana rakas
Vapaailtaa viettämässä Vapaailtaa viettämässä
Führer väreissä Führer väreissä
Inkerin mummot ja keissi Inkerin mummot ja keissi
Never let them know your next move... Never let them know your next move...
Teollisuus Teollisuus
Kasvattaako Turppi hamstereita? Kasvattaako Turppi hamstereita?
rajalaki rajalaki
impulssikontrollisten kevätleiri impulssikontrollisten kevätleiri
Luolaston moderaattori Luolaston moderaattori
äiti apinan jekku äiti apinan jekku
Laskettelua tulivuorella Laskettelua tulivuorella
Erilainen Emmerdale Erilainen Emmerdale
Minäkin sinua Minäkin sinua
Ugandan parlamentti Ugandan parlamentti
Hyvvää yötä mussukat Hyvvää yötä mussukat
avaruus insinööri avaruus insinööri
söpö leipä söpö leipä
Ihana nainen Ihana nainen
nee nee
 847 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 14.08.2018 04:22:35
[ + 3 | ]

Viimeinen on valhe

[16007] [0.jpg] [0.19 MB] [927x1000] [] []
0.jpg

ruoka

(404)  · 

purkki

(26)  · 

sarjakuva

(525)  · 

jimbenton

14.08.2018 09:47:53
#83217 [+-] Piilota Suosittele

Jääkaappi pysyy kyllä siistinä eikä sinne jää asumaan oikein mikään, sillä jos kukaan ei sitä syö niin sit armotta roskiin. Sen sijaan säilyke / kuivamuona pussi hyllystä löytyi 2015 putki remppa siivouksen yhteydessä kuivahiivaa parasta ennen xx.xx.2011, kakun koriste kirsikoita liemessä par.ennen xx.xx.2009, möllerin kalanmaksa öljy kapseleita par.ennen xx.xx.2006, ne oli menny jo edellisessä kämpässä vanhaks. Sit jostain lahjakorista tms tulleita ananas, persikka, mango ja hillosipuli säilykkeitä jotka vanhentuneet 2-5 vuotta sitten. Viimeks keväällä heitin apteekin ongelmajätteisiin 4-5 putkiloa vanhaksi menneitä vitamiini / magnesium pore tabletteja, koska ei niitä pysty joka aamu "nauttimaan" ja sitten ne jo unohtaakin.

17.03.2021 16:53:32
#448403 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ennätys on vissiin se kun faijan kuoltua sen kaapista löytyi kaviaaria jonka viimeinen päiväys oli 1980.

Ostettu Neuvostoliitosta ryyppyreissulla joskus ennen mun syntymää.

[ 3 viestiä | ]