veti höplästä veti höplästä
Kun entinen orkesteriura ei löynyt leiville Kun entinen orkesteriura ei löynyt leiville
maanantai on taas lähellä maanantai on taas lähellä
Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan Nyt pitää alkaa jo sotia hurrikaanejakin vastaan
Pirin pirjo ja vielä oulusta Pirin pirjo ja vielä oulusta
Voi vittu Voi vittu
Sähköallergia Sähköallergia
eläimet pääsivät valloilleen eläimet pääsivät valloilleen
Liian pieni ovi vaan oli Liian pieni ovi vaan oli
muinaissuomalaista korkeakulttuuria muinaissuomalaista korkeakulttuuria
mopojonnen sisäänajo mopojonnen sisäänajo
Nice T-Rex Nice T-Rex
Natsikissaleiri Natsikissaleiri
tule sydämmeeni tule sydämmeeni
näin hala liha syntyy näin hala liha syntyy
Kasvoi börheäksi. Kasvoi börheäksi.
Edestä Edestä
Tuota tuota.... Tuota tuota....
vuoden moniosaaja kilpailu vuoden moniosaaja kilpailu
Vanhuus ei tule yksin Vanhuus ei tule yksin
Läski Läski
ihmetelellää miks suomen maa menee vituiks ihmetelellää miks suomen maa menee vituiks
ei aina onnistu ei aina onnistu
insinööriyttä insinööriyttä
 899 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.6 MB, 1 tiedosto, 28.11.2020 11:44:29
[ + 10 | ]

sähköä tulee pistorasiasta

[49872] [sahkoa.png] [0.6 MB] [720x376] [] []
sahkoa.png

sähkö

(97)  · 

åistorasia

 · 

vihreät de gröna

(29)
28.11.2020 14:29:12
#414074 [+1] Piilota Suosittele

"Pitää olla saastuttamattomia energialähteitä, kuten tuulivoimaa"
"Ei saa tänne saamelaisalueelle missään tapauksessa tulla tekemään tuulivoimaloita!"

Voi vittu näitä Virheitä. Rusinat pullasta itselle ja muille pelkkiä kiviä kaduilta.

28.11.2020 15:35:39
#414094 [+-] Piilota Suosittele

>>414074
Tää asia pätee kaikessa vihreil. Tuulivoimaa? Jee tää on kivaa (elkää sitte mun takapihalle tai en äänestä teitä). Neekereitä? Jee tää on kivaa (ei sitte niitä mamukeskuksia mun lähelle, ja neekereil nyt anyways oo rahaa asua tääl joten kuha ne laitokset jonnekki landepaukuille niin saatte mun äänen).

29.11.2020 03:13:18
#414281 [+-] Piilota Suosittele

Viheriä on viheriä siihen asti, ku joku tullee omalle taskulle. Jos vaikka metro jättää kulkematta yhen kerran vartissa niin johan alakaa huuto ja möykkä.

29.11.2020 10:18:24
#414334 [+-] Piilota Suosittele

>>414281
Vihreä on idiootti. Onneksi jotkut sen verta ymmärtävät, että antavat hekin luvan uudelle reaktorille. Selkäranka puuttuu, vaikka sinänsä vaikea ymmärtää ydinvoiman vastustusta varsinkaan vihreiltä. Vähän projektoi heidän tietotasoa tekniikasta ja ydinvoimasta yleensä.

[ 6 viestiä | ]