jahtaa lintuja :> jahtaa lintuja :>
Venäläinen puutalo Venäläinen puutalo
pikachu huuto pikachu huuto
Huutista Huutista
Vinkki Vinkki
jeccuilija :3 jeccuilija :3
Carpe pila Carpe pila
Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3 Jotkut börheät haluavat vain nähdä maailman palavan :3
njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam njam, njam njamnjam, njam njamnjam, njam njam
Ylenantoa Ylenantoa
Mä lopetin sun seuraamisen jus tähän paikkaan Mä lopetin sun seuraamisen jus tähän paikkaan
Pizzaa Pizzaa
Venäläinen mieh... naisisto lentokoneessa Venäläinen mieh... naisisto lentokoneessa
Erikoista juotavaa Erikoista juotavaa
Börhkyykky Börhkyykky
Maissi-Kanalasagne Maissi-Kanalasagne
Peppu Peppu
Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa? Hävikkisäkki 2,5€/kg, miksi näitä ei ole muissa kaupoissa?
hörhör hörhör
Hey Ma Hey Ma
Unohtunut juna Unohtunut juna
Sai kakkua Sai kakkua
Birkin Birkin
Loppui se läpsiminen Loppui se läpsiminen
 1 229 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]