Vanhat piirretyt on parhaita Vanhat piirretyt on parhaita
Poliisihevonen syrji vammaista Poliisihevonen syrji vammaista
Nyt tiedämme tämänkin Nyt tiedämme tämänkin
Spy on edelleen herrasmies Spy on edelleen herrasmies
Olvi on hyvää Olvi on hyvää
mamu sossu mamu sossu
mielikuvani 4evilistä :-D mielikuvani 4evilistä :-D
Partajäbät Partajäbät
you little bitch you little bitch
WTF WTF
gnulag gnulag
Hämähäkki Hämähäkki
Contio Cen Lasta Mielii Contio Cen Lasta Mielii
Ei kääntymystä kuolinvuoteella Ei kääntymystä kuolinvuoteella
Herra kersantti Herra kersantti
Matrioshka Brain Sunrise Matrioshka Brain Sunrise
maailmankansalainen maailmankansalainen
MJ elää! MJ elää!
Hieno maisema Hieno maisema
Ammattimies Ammattimies
Mitä vittua minä luen Mitä vittua minä luen
Pötkatteja Pötkatteja
Lampaita Lampaita
Hinnat nousee, suomalainen nöyristyy Hinnat nousee, suomalainen nöyristyy
 1 242 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]