Kuvakommentti Kuvakommentti
Juhlajuomaa Juhlajuomaa
Reeniä Reeniä
Normi perjantai Normi perjantai
Rikkaus? Rikkaus?
Väkivaltaiset videopelit Väkivaltaiset videopelit
TampereenTero apustus TampereenTero apustus
Onneks olkoon vaan teilleki... Onneks olkoon vaan teilleki...
Lohea ja muuta settiä Lohea ja muuta settiä
Kirjoituskoukku Kirjoituskoukku
Beili Beili
Tacoja (2010) Tacoja (2010)
Selityksen makua Selityksen makua
Onko tylsää? Onko tylsää?
bitch know her rights bitch know her rights
vasemmistotaitelilija ymmärtää vasemmistotaitelilija ymmärtää
Thanos Thanos
kuoritaan vähän kuoritaan vähän
Eniten vituttaa kaikki Eniten vituttaa kaikki
Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa Alkoholistin auto johon on helppo kontata baarista tai kotoa
aku ottaa laksatiivia aku ottaa laksatiivia
Miksi?? Miksi??
ihan hyvä grafiikka ihan hyvä grafiikka
Paf Paf
 1 228 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]