Muutama kuva 11. Muutama kuva 11.
Nastolan luiskapaska OY Nastolan luiskapaska OY
Antimaterian salamurhakeikka Antimaterian salamurhakeikka
Luonto on kaunis Luonto on kaunis
Maga logiikka Maga logiikka
Ei hyvin mee Melanie B:llä Ei hyvin mee Melanie B:llä
sandra bull sandra bull
Poliittisesti korrekti Poliittisesti korrekti
ihana nainen ihana nainen
lippis lippis
No johan se selvisi.. No johan se selvisi..
ihana nainen ihana nainen
Vasemmiston ainoa agenda - persut! Vasemmiston ainoa agenda - persut!
night city night city
Terveystiedon tunti Terveystiedon tunti
siuntion huligaanit siuntion huligaanit
Kana Tunes Kana Tunes
Miinus 1 Miinus 1
Dog Fort Dog Fort
Perus SS Perus SS
Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston Mitä aina näkee ensimmäisenä kun avaa luolaston
sosiaalietuuksien leikkaamista sosiaalietuuksien leikkaamista
Yle propagandaa taas. Yle propagandaa taas.
Ihana nainen Ihana nainen
 1 230 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]