Näin venäjällä matka jatkuu Näin venäjällä matka jatkuu
nyt on moovsit :3 nyt on moovsit :3
Allahu akbar! Allahu akbar!
Kansojen ystävyyttä Kansojen ystävyyttä
Videokokoelma Videokokoelma
hauska leikki :3 hauska leikki :3
Suzuki Suzuki
Ei voi koskea Ei voi koskea
uuuhh Scully uuuhh Scully
Lapset leikkii oppositiota Lapset leikkii oppositiota
tosijaan nokkelaa tosijaan nokkelaa
Ohi meni Ohi meni
Mitä mieltä olet Estonia casesta? Mitä mieltä olet Estonia casesta?
Nigga nigga nii Nigga nigga nii
Heinola Heinola
Ruokintaa Ruokintaa
Dune - Official trailer Dune - Official trailer
Taas tätä {:3 Taas tätä {:3
kööri kööri
Ihana nainen Ihana nainen
Mies houkuttelee lapset koskemaan ittiään Mies houkuttelee lapset koskemaan ittiään
Nacho pelti Nacho pelti
Höhö :D Höhö :D
Ei oo kissatkaan niinkuin ennen! Ei oo kissatkaan niinkuin ennen!
 1 228 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]