virgin prophet vs Chad Messiah virgin prophet vs Chad Messiah
virgin panther vs The Chad Blade virgin panther vs The Chad Blade
yörgh yörgh
uusi taiteellinen neron leimaukseni uusi taiteellinen neron leimaukseni
Justiinsa Silleen Justiinsa Silleen
virgin whine vs Chad Reaction virgin whine vs Chad Reaction
Are you serious? Are you serious?
pyllyilyä pyllyilyä
Kolmen Caballeron legenda päättyy pian Kolmen Caballeron legenda päättyy pian
Koiran opetusta Koiran opetusta
Työttömimmän näköinen jätkä Työttömimmän näköinen jätkä
Aina tervetullut Aina tervetullut
28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD 28 raigasta ja ravidsevaa es :DDDD
ufot ne oli ufot ne oli
Pomohirviö-WC Pomohirviö-WC
virgin spidermanelsa vs The Chad Lasagna virgin spidermanelsa vs The Chad Lasagna
Oh REALLY? :D:DD Oh REALLY? :D:DD
Mun elämä on vähä tällänen Mun elämä on vähä tällänen
niilo22, kaverit niilo22, kaverit
Uskottomat täytyy puhdistaa! Uskottomat täytyy puhdistaa!
Hyödyllinen koira Hyödyllinen koira
Nämä todisteet ei todista mitään Nämä todisteet ei todista mitään
ai ai
Torilla tavataan Torilla tavataan
 1 225 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]