paska perse pillu finlandia paska perse pillu finlandia
Amazon milf Amazon milf
S♂meb♂dy that i used t♂ kn♂w S♂meb♂dy that i used t♂ kn♂w
Ninja Marin Ninja Marin
vältti tuhonsa vältti tuhonsa
Pride Putin Pride Putin
Surufuu Surufuu
kokeile sinäkin kokeile sinäkin
kissan kaa kissan kaa
Ruotsi lähettää apua Ruotsi lähettää apua
Repostnik perheineen Repostnik perheineen
Igor Igor
yes yes
Pimputin Pimputin
Tappajain tunnari soimaan Tappajain tunnari soimaan
St. Patrick's Day St. Patrick's Day
Työ aput Työ aput
Ukrainan sotapäivät 2022 Ukrainan sotapäivät 2022
drifti kissa drifti kissa
Uusi Normaali Uusi Normaali
Azov hoitelee Putten tsetseenit Azov hoitelee Putten tsetseenit
Todella uskottava käpy.. Todella uskottava käpy..
Velka on totta orjat. Te kuulutte suomen orjaluokkaan Velka on totta orjat. Te kuulutte suomen orjaluokkaan
need maid? need maid?
 1 230 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]