tuhansia gigoja tärkeää tuhansia gigoja tärkeää
Ei oo naurunasia Ei oo naurunasia
Nakuankka Nakuankka
albert albert
ei vittu ei vittu
tutakhamonin kohtalo tutakhamonin kohtalo
vituttaa kuin pientä eläintä vituttaa kuin pientä eläintä
höhö höhö
mainosmies mainosmies
Viikonloppu! Viikonloppu!
Portuhanhet Portuhanhet
hieno lamppu hieno lamppu
Huoria Huoria
kanaa kanaa
börh börh
imeline naine imeline naine
never relax never relax
hyvä kämppä hyvä kämppä
Jone nikulan piilopaikka Jone nikulan piilopaikka
jeccu jeccu
maanantai maanantai
sanna ja ählämi sanna ja ählämi
Sam on oikeassa Sam on oikeassa
Kaljaa Floridaan! Kaljaa Floridaan!
 1 229 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]