ei huolen päivää ei huolen päivää
Se on näitä päiviä... 2 Se on näitä päiviä... 2
heil kotler heil kotler
Pingu22 xD (luulin että pingu on vähä retardi mutta tämä on jo v Pingu22 xD (luulin että pingu on vähä retardi mutta tämä on jo v
Olen saapunut kotiin! Olen saapunut kotiin!
Shot placement theory Shot placement theory
muistutus muistutus
Ei jaksa keksiä otsikoita 36 Ei jaksa keksiä otsikoita 36
Gondola pyhiinvaelluksella Gondola pyhiinvaelluksella
Nyakim Gatwech Nyakim Gatwech
Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl Olisi vetänyt 40 millin ankkurinauloilla kiinni prkl
@heviparta oli kylillä pyörähtämäsä @heviparta oli kylillä pyörähtämäsä
Piiloutumismestari Piiloutumismestari
Ei jaksa keksiä otsikoita 28 Ei jaksa keksiä otsikoita 28
Fuck spiders Fuck spiders
Lelujen surma Lelujen surma
Wanna make something of it? Wanna make something of it?
How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
mamu saa tupla suikkarin mamu saa tupla suikkarin
Koska uskonto Koska uskonto
Sydäntenkerääjä Sydäntenkerääjä
ammuu ammuu
Yksinäinen kisu Yksinäinen kisu
Munk’s Devil Ray (Octavio Aburto) Munk’s Devil Ray (Octavio Aburto)
 1 239 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]