Syömisvamma Syömisvamma
kuva arvoitus kuva arvoitus
raappana viimene postaus haeh raappana viimene postaus haeh
Eremitaašin kissoja 2 Eremitaašin kissoja 2
Shotguns in movies Shotguns in movies
Nimiä Nimiä
Turisti kuvaa paikallisia perinneasuissaan Turisti kuvaa paikallisia perinneasuissaan
Williams Syndrooma Williams Syndrooma
slurp :3 slurp :3
Tatuointi Tatuointi
Haluatko lainanmaksajaksi? Haluatko lainanmaksajaksi?
Kuvakommentti Kuvakommentti
eikö olekkaan einää hauskaa eikö olekkaan einää hauskaa
Hampurilaispaikkoja Hampurilaispaikkoja
Soon... Soon...
kiikarit kiikarit
virtuaalimailma virtuaalimailma
lampunvaihtoa ilman A tikkaita lampunvaihtoa ilman A tikkaita
cortana cortana
risu ukko risu ukko
pieni vuoristorata :3 pieni vuoristorata :3
Yo mamma... Yo mamma...
Läskeilyä Läskeilyä
Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa Tynkkysen ensimmäinen puheenvuoro eduskunnassa
 1 228 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]