Uus Burger King Uus Burger King
hapsi uhoo hapsi uhoo
Venyttelyä Venyttelyä
Kaapissa on vaarallinen natsi Kaapissa on vaarallinen natsi
Ennen ja jälkeen Ennen ja jälkeen
vitun karvanoppa elvikset vitun karvanoppa elvikset
Battotai Battotai
matkailu avartaa matkailu avartaa
Ihana mies Ihana mies
Sinä siellä Sinä siellä
Markku ja Ilkka-lintu Markku ja Ilkka-lintu
Autonkorjausta Autonkorjausta
Kosti kamunsa puolesta Kosti kamunsa puolesta
Haju testi Haju testi
Manly men Manly men
5 mottia puita 5 mottia puita
Tisulit Tisulit
Lihansyöjä Lihansyöjä
sinne meni sinne meni
Pylly Pylly
Australialainen apu Australialainen apu
AI tietää 1 AI tietää 1
Taisteluasema Taisteluasema
tunari tunari
 1 229 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]