Ozzy Ozzy
Anu Saukko Anu Saukko
Korona kuolema Korona kuolema
Kinky kuula Kinky kuula
I can't help you I can't help you
hoi siee hoi siee
Uhrilampaat romanttisena komediana Uhrilampaat romanttisena komediana
Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta. Hyvää venäläistä musaa. Ja kauneutta.
Oikaisu Oikaisu
Surullinen case Surullinen case
Vihervasemmisto Vihervasemmisto
Linkola edustaa Vihreän liikkeen alkuperäistä ajattelua Linkola edustaa Vihreän liikkeen alkuperäistä ajattelua
Kuolemattomat sanat Kuolemattomat sanat
Sponkepoppi Sponkepoppi
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 8 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 8
Laiskaa journalismia Laiskaa journalismia
Hagrid22 Hagrid22
Nykyajan anekauppa Nykyajan anekauppa
ZEDU ZEDU
Kesäinen kettu talven keskelle :3 Kesäinen kettu talven keskelle :3
Vanukas Vanukas
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7
San Andreas San Andreas
windowssi afrikkalaisille windowssi afrikkalaisille
 1 228 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]