ebin servetti :D ebin servetti :D
Läski-Paska sai tarpeekseen Läski-Paska sai tarpeekseen
ei mentykään puistoon :3 ei mentykään puistoon :3
Myslimi :D Myslimi :D
Nakit silmillä Nakit silmillä
Pikselitaide 4/5 Pikselitaide 4/5
berhanan härbäge :3 berhanan härbäge :3
kaikki ei ole sitä miltä näyttää kaikki ei ole sitä miltä näyttää
Asuntokaupat Asuntokaupat
homottaa homottaa
Mitä? Mitä?
Onii-chan Onii-chan
homottaa homottaa
Myönnän sen Myönnän sen
Ei äyskäriä! Ei äyskäriä!
pyhävesi pyhävesi
Yllätyitkö? Minä en Yllätyitkö? Minä en
ilmeeni kuin istun paskalla ilmeeni kuin istun paskalla
Tonnin apatia :( Tonnin apatia :(
Chibi Aki Chibi Aki
los problemos?? los problemos??
Lakko Lakko
Damn! Those bones Damn! Those bones
Savusiig Moose'sd Savusiig Moose'sd
 795 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 21.07.2018 21:40:06
[ + 1 | ]

gamers rise up

[15151] [tiedosto.png] [0.47 MB] [680x382] [] []
tiedosto.png

friendzoned

 · 

joker

(17)  · 

harley quinn

(6)  · 

gamer

(10)
22.07.2018 03:45:07
#76297 [+-] Piilota Suosittele

Onneks Jared Leto ei ole enää Jokeri seuraavassa leffassa. Oli aivan paska kuten pilas myös Blade runnerin.

[ 4 viestiä | ]