Tietää siitä, kun kämppä haisee kuselta kuukauden panon jälkeen Tietää siitä, kun kämppä haisee kuselta kuukauden panon jälkeen
kumpi? kumpi?
Savu siika mooseksen missio :--------DD Savu siika mooseksen missio :--------DD
Die hard Die hard
Huutista Huutista
Näin minä teen! Näin minä teen!
Kivestä otsaan Kivestä otsaan
Krjukovin kanavan ranta Krjukovin kanavan ranta
Kinkku kankku oih Kinkku kankku oih
Tyhmä kisse hyppää laatikkoon Tyhmä kisse hyppää laatikkoon
Ahneuden kasvot Ahneuden kasvot
Trump on kansaa jakava poliittinen toimija Trump on kansaa jakava poliittinen toimija
Äitin oma vauveli :3 Äitin oma vauveli :3
Parempaa kuin mikään Radio Aallolla soiva Parempaa kuin mikään Radio Aallolla soiva
Olympiaurheilija. Olympiaurheilija.
Venäläinen keksintö Venäläinen keksintö
A.C.A.B. A.C.A.B.
Lasaknea :^) Lasaknea :^)
TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD
Absoluuttiset hullut jäbät - Shoko Asahara Absoluuttiset hullut jäbät - Shoko Asahara
EL CHUPACABRA EL CHUPACABRA
15h savustettu kinkku 15h savustettu kinkku
MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD MOI SINÄ :D JUURI SINÄ :DD
Kaikki sujui odotettua börheämmin :3 Kaikki sujui odotettua börheämmin :3
 739 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 21.07.2018 22:16:46
[ + 1 | ]

Formula

[15152] [0.webm] [3.1 MB] [640x360] [] []

f1

(16)  · 

formula

(19)  · 

läheltäpiti

 · 

tilanne

(5)
21.07.2018 22:29:05
#76242 [+-] Piilota Suosittele

Formulat on ehkä yks maailman tylsimmistä lajeista, äijät ajaa jonku 100 kierrosta samaa rataa, ehkä kerran kisassa viimenen ohittaa toiseksiviimeisen. Kelatkaa vaikka tätäki, tilanne ihan varmasti melko kuumottava mut katsojan silmään näytti ihan vitun tylsältä. En vaan ymmärrä miten tää on niin saatanan suosittua

22.07.2018 03:48:15
#76300 [+-] Piilota Suosittele

Hamilton ei ole hyvä kuski. Se osaa ajaa vain jos on ekana. Kaikki kisat missä on ollut takana on sinne jäänytkin. Aivan yliarvostettu. Auto on vain paras.

22.07.2018 11:49:24 | 11:50:09
#76354 [+-] Piilota Suosittele

Kyllönen: "Aijai, JJ:n (Jyrki Järvilehto) auton takaosasta sijaitsevista suuttimista tulee savua!"
Keke Rosberg: "Niin, näitä suuttimiahan kutsutaan ammattikielessä pakoputkiksi..."

Imola, 1994

"Ja katsokaa: auton takaosassa sijaitsevat suuttimet syöksevät ilmaan kummia kaasuja. Jos Keke Rosberg olisi täällä niin hän sanoisi niitä pakoputkiksi, mutta kun ei ole niin puhutaanpa nyt suuttimista."

Budapest, 1996

Otteita ajalta jolloin formulat oli vielä mielenkiintosia...

[ 5 viestiä | ]