Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

Kenwayn painajainen Kenwayn painajainen
se parempi korea se parempi korea
hätänappi hätänappi
Paavopesusienen tarina Paavopesusienen tarina
Parit slayjerit Parit slayjerit
Marinaadi Marinaadi
Dis some white shit again? Dis some white shit again?
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 7
eiku minä menen ensin eiku minä menen ensin
patonki patonki
Ukkospilvi Ukkospilvi
Muna meni rikki Muna meni rikki
Usko Eevertti Luttinen Usko Eevertti Luttinen
Clown Core Clown Core
snapple snapple
myydään vähänkäytetty paita myydään vähänkäytetty paita
Who killed Captain Alex Who killed Captain Alex
greta movie greta movie
Kuka pelätyn kung fun taitaa? Kuka pelätyn kung fun taitaa?
Sissisotaa Sissisotaa
Hitaasti hyvä tulee Hitaasti hyvä tulee
Mr. Creosote Mr. Creosote
Älä luota tamppoonityttöön Älä luota tamppoonityttöön
Happy Days Happy Days
 358 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]