Homoako? Homoako?
Paras mies... Paras mies...
Tuusi muusi :D Tuusi muusi :D
Kuvakommentti Kuvakommentti
Seksipeppu Seksipeppu
Turpin syntymä Turpin syntymä
Kuutio Kuutio
Näbläilyä Näbläilyä
Wannabe Damme Wannabe Damme
Mielikuvitus Mielikuvitus
Nykyajan paskat vanhemmat Nykyajan paskat vanhemmat
Kamina Kamina
Sirkustelua Sirkustelua
Beep boop beep Beep boop beep
Maailma Maailma
Saturday Night Beaver Saturday Night Beaver
Ratsupoliisin aseistus Ratsupoliisin aseistus
xD xD
Musavideo - We Were Soldiers / M.M. (John Wick soundtrack) Musavideo - We Were Soldiers / M.M.  (John Wick soundtrack)
Time Square Time Square
Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen Iida kyllästy Slayjerin pörräämiseen
vittu anime tissit vittu anime tissit
Ulius Caesar Ulius Caesar
Merietana juksuttaa Merietana juksuttaa
 358 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]