Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 34 Vierailuja 11 971 Medioita 1092

Vanha kunnon

Nykyään mielisairaudet on pop Nykyään mielisairaudet on pop
Tuomas tankkilaite Tuomas tankkilaite
Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It! Creepy Joe Biden Sniff a Girl and Like It!
Ozzy Ozzy
tulevaisuuden suunnitelmat tulevaisuuden suunnitelmat
Mr_Pihvi Mr_Pihvi
Perus settiä Perus settiä
Tapahtui Japsilassa Tapahtui Japsilassa
Linja-auto Linja-auto
Who killed Captain Alex Who killed Captain Alex
Uskottava tasapainoinen nainen Uskottava tasapainoinen nainen
Tätä se on jos tuutte kyllään Tätä se on jos tuutte kyllään
Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava Patalappujen kosto: Kristiina Kirnuttava
Tapahtui Hapsilassa Tapahtui Hapsilassa
Pojat kujeilee Pojat kujeilee
En tiedä saatana En tiedä saatana
Liikkuvat nivelet Liikkuvat nivelet
Brusea ei kiinnosta Brusea ei kiinnosta
Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon
would you rather would you rather
Videokokoelma Videokokoelma
suihin ottoa suolenpäästä suihin ottoa suolenpäästä
amerikkalainen unelma amerikkalainen unelma
hörppäs takasi hörppäs takasi
 862 näyttökertaa, 18 viestiä, 0.37 MB, 1 tiedosto
08.04.2020 15:13:13
[ + 4 - | ]

Itänaapurin parhaimmistoa

[41649] [russlandruoka.jpg] [0.37 MB] [787x983] [] []
russlandruoka.jpg

venälä

 · 

moskova

(11)  · 

ruoka

(403)  · 

2vko

08.04.2020 17:23:49
#328879 [+-] Piilota Suosittele

>>328856
>>328867

Päivän kuva: Tällaisia tuotteita saivat köyhät koululaiset karjalalaisessa Pitkärannan kaupungissa. Tämä on kahdeksi viikoksi.

Karjalan tasavallan koulutusministeriö selvittää asiaa.

08.04.2020 17:59:06
#328896 [+-] Piilota Suosittele

>>328879

Selviteys tapahtuu nopeamminkin. 2 vko = 14 päivää. 6 perunaa tekee 12 päivää. 1 nakki per päivä ja 14 päivää on siinä!

Jauhot voi tunkea suuhun.

09.04.2020 22:08:19
#329492 [+-] Piilota Suosittele

Kirjotin tähän ku en voinut oikeen muuhun kommentoida.
Eli mistä tilaat Saksasta tavaraa?
Mä tilaan kans sieltä, mutta vähän heikkoa laatua monesti eikä niin halpaa rahtien kanssa.

10.04.2020 07:29:47
#329601 [+-] Piilota Suosittele

>>329492

Heikkoa laatua?

Sitten se on heikkoa laatua mitä suomessakin myydään. Eli täysin samaa tuotetta mitä suomessa. Ainoastaan pullopanttijärjestelmä on poistettu.

11.04.2020 18:04:20
#330243 [+-] Piilota Suosittele

>>329601
Siis halvemmat juomat on melko heikkolaatusia ja hyvät on lähes Alkon hinnoissa, siis sieltä mistä mä tilaan.
Sitä kyselinkin, että mistä sinä tilaat niin voin vaihtaa paikkaa.

[ 18 viestiä | ]