Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 200 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

anime anime
Sounan desu ka? Sounan desu ka?
Pehmeä ote Pehmeä ote
Nää on tällein Nää on tällein
Explain this Explain this
Dio seikkailee 6 Dio seikkailee 6
Dola duijottelee Dola duijottelee
pari homoa pari homoa
Ilmeeni aamuisin ;___; Ilmeeni aamuisin ;___;
Dont worry, be happy Dont worry, be happy
216Komekko 216Komekko
tyty tyty
Angel of darknesss Angel of darknesss
Cyan silmälaseineen Cyan silmälaseineen
Fubuki ja Shirayuki käsi kädessä Fubuki ja Shirayuki käsi kädessä
Black wabbit Black wabbit
Aoba ja Hifumi Aoba ja Hifumi
sykkii sykkii
Dominoes vai Subway? Dominoes vai Subway?
( . )( . ) ( . )( . )
Auringon alla Auringon alla
paperinkeräys paperinkeräys
Start your engaynes♂ Start your engaynes♂
Desun polkka Desun polkka
 864 näyttökertaa, 8 viestiä, 6.62 MB, 1 tiedosto
17.07.2022 02:01:39
[ + 0 | ]

Berserk amv

[65763] [tiedosto.webm] [6.62 MB] [480x360] [114.48s] [] []

berserk

(9)  · 

guts

 · 

anime

(608)
18.07.2022 23:56:14
#586574 [+-] Piilota Suosittele

>>586208 Miksi animoitu (pl. cgi) Berserk mielestäsi on paskaa? Katsoin 97-vuoden sarjan ennen mangan vilkaisua enkä oikein keksi miksi sarja olisi paskaa ellei sitä ainoastaan peilaa mangan kautta.

19.07.2022 10:03:27
#586620 [+-] Piilota Suosittele

>>586574 ysärin animointitaidot ei oikein kohtaa berserkin kanssa. se näyttää joltain lastenohjelmalta ja ääninäyttelyki on aika meh. jos tuota vaan kattois eikä lukis niin tuskin kiinnostais koko sarja

19.07.2022 15:20:33
#586643 [+-] Piilota Suosittele

>>586570 No se kyl saa vaa scorea vittuna siit et siin on vaa gorea ja raiskausta nii saatanasti. Mut se itse tarina on ihan vitun yksinkertane. Farnese ehk eniten hahmokehitystä saanu hahmo ja Gutsia pidetään hyvänä hahmona koska se on kärsiny paljon ja se on vaa joku doom slayer joka voittaa tappelut olemalla entistä vihasempi

[ 8 viestiä | ]