Perustaja Spikanor

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 14.10.2017 21:56:19 Jäseniä 40 Vierailuja 9 200 Medioita 1097

Kaikki animesta ja mangasta.

wowi ukko wowi ukko
Hikage Hikage
Japanisoitu börheä Japanisoitu börheä
Galko Galko
Hapsille, rakkaudella tää lyhyt pätkä Hapsille, rakkaudella tää lyhyt pätkä
wowi ukko wowi ukko
Animaatio Animaatio
Chen lähdössä perjantain viettoon Chen lähdössä perjantain viettoon
Sharo ja Chiya tontut Sharo ja Chiya tontut
Euryale jousineen Euryale jousineen
Keijosocial Keijosocial
wowi ukot wowi ukot
Tomoka salilla Tomoka salilla
Tarjolla tänään Tarjolla tänään
Pullat kunnossa Pullat kunnossa
594afc60b0982.webm 594afc60b0982.webm
''S'' stands for? ''S'' stands for?
Miku kutrejaan leikkaa Miku kutrejaan leikkaa
Täältä puuttuu jotain oleellista Täältä puuttuu jotain oleellista
hehe hehe
Sounan desu ka? Sounan desu ka?
Nin-ten-too Nin-ten-too
Kettetyttö rannalle menossa Kettetyttö rannalle menossa
Katse kaukaisuuteen Katse kaukaisuuteen
 864 näyttökertaa, 8 viestiä, 6.62 MB, 1 tiedosto
17.07.2022 02:01:39
[ + 0 | ]

Berserk amv

[65763] [tiedosto.webm] [6.62 MB] [480x360] [114.48s] [] []

berserk

(9)  · 

guts

 · 

anime

(608)
18.07.2022 23:56:14
#586574 [+-] Piilota Suosittele

>>586208 Miksi animoitu (pl. cgi) Berserk mielestäsi on paskaa? Katsoin 97-vuoden sarjan ennen mangan vilkaisua enkä oikein keksi miksi sarja olisi paskaa ellei sitä ainoastaan peilaa mangan kautta.

19.07.2022 10:03:27
#586620 [+-] Piilota Suosittele

>>586574 ysärin animointitaidot ei oikein kohtaa berserkin kanssa. se näyttää joltain lastenohjelmalta ja ääninäyttelyki on aika meh. jos tuota vaan kattois eikä lukis niin tuskin kiinnostais koko sarja

19.07.2022 15:20:33
#586643 [+-] Piilota Suosittele

>>586570 No se kyl saa vaa scorea vittuna siit et siin on vaa gorea ja raiskausta nii saatanasti. Mut se itse tarina on ihan vitun yksinkertane. Farnese ehk eniten hahmokehitystä saanu hahmo ja Gutsia pidetään hyvänä hahmona koska se on kärsiny paljon ja se on vaa joku doom slayer joka voittaa tappelut olemalla entistä vihasempi

[ 8 viestiä | ]