Eikö niitä ihmisiä jotka työskentelevät facebookille yhtään hävetä? Samaa voisi tietysti kysyä iltapaskan toimittajilta tai tosi-tv-ohjelmien tuotantotiimeiltä.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä
Sekalaisia
Pientä laittoo vailla -96 sevi väni myynnissä
Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu
Maikkari, Tarjan manifesti miehisyydestä ja musiikkietsivä
Ilmastoremontti
Heikompien puolustaja
Uskomuksia
Smooth
Käytöstavat kunniaan idiootti!
Failbook
Gallup
Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna