Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Näin saat miehiä, osa 3 Näin saat miehiä, osa 3
Hampurilaispaikkoja Hampurilaispaikkoja
Tuksu Tuksu
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Gallup Gallup
Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa Tavaraa myynnissä ilman tupakkaa ja pornoa
Kyllä minä niin loukkaannuin Kyllä minä niin loukkaannuin
Kaukolla iso pyörä heittää Kaukolla iso pyörä heittää
RASMUS RASMUS
Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki... Tyttöjen pissamakin ovi jäi auki...
Ilta pilalla Ilta pilalla
Pertti - Vapaamielinen mielipuoli Pertti - Vapaamielinen mielipuoli
ranskalaista ranskalaista
ÄiTyLit-ryhmässä laitetaan lapset jäähylle ÄiTyLit-ryhmässä laitetaan lapset jäähylle
Pringles Pringles
Naisten juttuja Naisten juttuja
Ricky on oikeistolainen? Ricky on oikeistolainen?
Korona kuumentaa tunteita Korona kuumentaa tunteita
Minnan sankaribylle ja muuta sekalaista Minnan sankaribylle ja muuta sekalaista
Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet Yksinkertaiset kissanhoito-ohjeet
Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla Kissat taivaaseen, vinku/vonku ja mirriä bemarilla
Sanoma lehti mies ja nimiasioita Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Sonja, kusipää homo Sonja, kusipää homo
 947 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
30.05.2019 02:59:26
[ + 4 | ]

Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu

[30161] [kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg] [0.2 MB] [417x2637] [] []
kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

lämpömittari

(5)  · 

filtteri

 · 

pelastuspuku

30.05.2019 23:07:09
#208593 [+-] Piilota Suosittele

Näitä näkee monesti esim nettiautossa jos ei kukaan osta vien paaliin. Ihan ku se uhkailu toimis :D:D Voi ei pakko ostaa paska auto ku muuten se vie sen romuttamolle.

20.07.2019 17:59:36
#228545 [+-] Piilota Suosittele

>>228507
Onhan siinä sitä omaa tuuliajon tunnelmaa. Mutta rehellisesti sanottuna en usko, että osaisin löytää itseäni mereltä viihtymistarkotuksissa viinanhakureissuja lukuunottamatta.

20.07.2019 19:07:06 | 19:07:58
#228590 [+-] Piilota Suosittele

>>228545

Tukka hulmuamaan ja letit leveäksi. Kuin merilevät konsanaan...



Mutta nyt herää myös kymysys että pitäisitkö pukua ympärivuotisesti välttäeksesi veden varaan joutumista yllättäen? ;)

20.07.2019 23:08:45
#228694 [+-] Piilota Suosittele

>>228635

Jos saisin parilla kympillä EVA-puvun niin kelluisin siinä aina. Pissaisin sen avanneportista ja kelluisin meressä.

Sydämeni kyllyydestä ;DD

vidduuu

[ 10 viestiä | ]