Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna Ota minut nyt, akvaarioparalyysi ja Seijan moraalisaarna
Feissarimokat - Amerimutt kokoelma Feissarimokat - Amerimutt kokoelma
Sonja vauhdissa Sonja vauhdissa
Sekalaisia Sekalaisia
Pelastus ja Reijon paatti Pelastus ja Reijon paatti
Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen Maxi-Burger & Kebab asialla jälleen
Sekalaisia Sekalaisia
Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun
Tuksu Tuksu
Julian oppitunti Julian oppitunti
Kielletyt sanat Kielletyt sanat
ÄiTyLit-ryhmässä laitetaan lapset jäähylle ÄiTyLit-ryhmässä laitetaan lapset jäähylle
Sanoma lehti mies ja nimiasioita Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Ricky on oikeistolainen? Ricky on oikeistolainen?
Einon vessaseikkailut Lappeenrannassa :D Einon vessaseikkailut Lappeenrannassa :D
Vainaja haussa Vainaja haussa
"Se gif kun mies nostaa pistoolin ohimolle jammaillessaan.& "Se gif kun mies nostaa pistoolin ohimolle jammaillessaan.&
Nouto itse Nouto itse
Kaukolla iso pyörä heittää Kaukolla iso pyörä heittää
Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa Miia vilkuttaa ja sinisen kulmadivaanin kauppa
Kirpputorilla Kirpputorilla
Naapurikansojen lämmin kohtaaminen <3 Naapurikansojen lämmin kohtaaminen <3
Elämäni exät Elämäni exät
Fakkkii vaan kaikille loppu kesäksi Fakkkii vaan kaikille loppu kesäksi
 947 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto
30.05.2019 02:59:26
[ + 4 | ]

Lämpömittarikielto ja myrsky eskaloituu

[30161] [kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg] [0.2 MB] [417x2637] [] []
kirpputorin-loytoja-osa-328-tdm.jpg

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

lämpömittari

(5)  · 

filtteri

 · 

pelastuspuku

30.05.2019 23:07:09
#208593 [+-] Piilota Suosittele

Näitä näkee monesti esim nettiautossa jos ei kukaan osta vien paaliin. Ihan ku se uhkailu toimis :D:D Voi ei pakko ostaa paska auto ku muuten se vie sen romuttamolle.

20.07.2019 17:59:36
#228545 [+-] Piilota Suosittele

>>228507
Onhan siinä sitä omaa tuuliajon tunnelmaa. Mutta rehellisesti sanottuna en usko, että osaisin löytää itseäni mereltä viihtymistarkotuksissa viinanhakureissuja lukuunottamatta.

20.07.2019 19:07:06 | 19:07:58
#228590 [+-] Piilota Suosittele

>>228545

Tukka hulmuamaan ja letit leveäksi. Kuin merilevät konsanaan...



Mutta nyt herää myös kymysys että pitäisitkö pukua ympärivuotisesti välttäeksesi veden varaan joutumista yllättäen? ;)

20.07.2019 23:08:45
#228694 [+-] Piilota Suosittele

>>228635

Jos saisin parilla kympillä EVA-puvun niin kelluisin siinä aina. Pissaisin sen avanneportista ja kelluisin meressä.

Sydämeni kyllyydestä ;DD

vidduuu

[ 10 viestiä | ]