Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 570 Medioita 140

feissarimokat

Autokaupoilla Autokaupoilla
Ääliöt ääliöilee Ääliöt ääliöilee
Höhhöhöö! Höhhöhöö!
Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää... Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää...
Kaikenlaista... Kaikenlaista...
Rissotto marinaara Rissotto marinaara
Naisten juttuja 2 Naisten juttuja 2
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän
Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista
Vesa the fisherman Vesa the fisherman
Elämäni exät Elämäni exät
Pöntöstä asiaa Pöntöstä asiaa
Naisten tietotoimisto Naisten tietotoimisto
Sanoma lehti mies ja nimiasioita Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Kissaihmiset =^o.0^= Kissaihmiset =^o.0^=
Sisustushelmiä Sisustushelmiä
Jedicle cat Jedicle cat
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun
Katharsis Katharsis
Romani kompilaatio Romani kompilaatio
Paranoiaa pukkaa Paranoiaa pukkaa
Huomio huorattu Huomio huorattu
Sekopäisiä Sekopäisiä
 892 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto
20.07.2019 10:27:23
[ + 5 | ]

Ei tartte maksaa

[32338] [tiedosto.png] [0.22 MB] [409x2709] [] []
tiedosto.png

feissarimokat

(147)  · 

huijari

(21)  · 

petos

(6)  · 

facebook

(181)  · 

kirpputori

(7)
28.02.2021 12:08:36
#442921 [+-] Piilota Suosittele

Myy tavaraa huuto.net / tori / face kirppis jne. Kysellään tyhmiä, selitetään 100 eri syytä miksei maksettu tuotteen hintaa 14 päivässä, mangutaan osamaksua (30€ tuotteelle, kun hobby hallinkin antaa), face: AV YV vapautan jono, en mä haluakkaan jne jne.
Osta tavaraa: -samat paikat- Myyjä luonut profiilin 3pvä aiemmin, ei tunnistettu profiili, myyjä ei suostu f2f kauppoihin vaikka sama paikkakunta, myyjä ei suostu p-ennakolla lähettämiseen vaikka maksaisin extra kulut, myytävän tuotteen 1:1 kuva löytyy kuvahaulla ihan muusta yhteydestä (vuokramökin kuva hämeestä olikin myyntikuva mökistä kuopiossa).
Joten on oltava aivan saatanan varpaillaan kun myy tai ostaa netissä 2hand tavaraa.
Sitten tietenkin se perinteinen "Myydään Jopo 70€, ei papereita, avaimet kadonneet, ei tarvetta enään
Myyjä pertsa piripää puh prepaid liittymä", eli jos jokin on liian halpaa tai hyvää ollakseen totta ei se todennäköisesti ole, tai sitten se on pöllitty jolloin syyllistyy varastettuun tavaraan ryhtymiseen.

[ 6 viestiä | ]