Myy tavaraa huuto.net / tori / face kirppis jne. Kysellään tyhmiä, selitetään 100 eri syytä miksei maksettu tuotteen hintaa 14 päivässä, mangutaan osamaksua (30€ tuotteelle, kun hobby hallinkin antaa), face: AV YV vapautan jono, en mä haluakkaan jne jne. Osta tavaraa: -samat paikat- Myyjä luonut profiilin 3pvä aiemmin, ei tunnistettu profiili, myyjä ei suostu f2f kauppoihin vaikka sama paikkakunta, myyjä ei suostu p-ennakolla lähettämiseen vaikka maksaisin extra kulut, myytävän tuotteen 1:1 kuva löytyy kuvahaulla ihan muusta yhteydestä (vuokramökin kuva hämeestä olikin myyntikuva mökistä kuopiossa). Joten on oltava aivan saatanan varpaillaan kun myy tai ostaa netissä 2hand tavaraa. Sitten tietenkin se perinteinen "Myydään Jopo 70€, ei papereita, avaimet kadonneet, ei tarvetta enään Myyjä pertsa piripää puh prepaid liittymä", eli jos jokin on liian halpaa tai hyvää ollakseen totta ei se todennäköisesti ole, tai sitten se on pöllitty jolloin syyllistyy varastettuun tavaraan ryhtymiseen.
[
6 viestiä
|
]
⭰
Autokaupoilla
Ääliöt ääliöilee
Höhhöhöö!
Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää...
Kaikenlaista...
Rissotto marinaara
Naisten juttuja 2
Marika, teh siviilipoliisi, varastaa pikkupojan pyörän
Ompeluelämää, suklaamonni ja vitut villoista
Vesa the fisherman
Elämäni exät
Pöntöstä asiaa
Naisten tietotoimisto
Sanoma lehti mies ja nimiasioita
Kissaihmiset =^o.0^=
Sisustushelmiä
Jedicle cat
Siemennestettä itkevä karhu
Paskaperse ja Pornolehti pomppivat auringonlaskuun