Perustaja Mr_Pihvi

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 08.11.2018 05:00:35 Jäseniä 5 Vierailuja 1 569 Medioita 140

feissarimokat

Elämäni exät Elämäni exät
Ei tartte maksaa Ei tartte maksaa
Fartknocker Fartknocker
Huoruli luuli liikoja Huoruli luuli liikoja
Molemmat jutut aika "..." Molemmat jutut aika "..."
Sairaalareissu Sairaalareissu
Siemennestettä itkevä karhu Siemennestettä itkevä karhu
Feissarimokat Feissarimokat
Naisten juttuja Naisten juttuja
Pöntöstä asiaa Pöntöstä asiaa
Ilta pilalla Ilta pilalla
Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää... Voi hyvää päivää ja anna minun kaikki kestää...
Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä Ilmastonmuutos on Nightwishin syytä
Mehulinko Mehulinko
Löytöpalkkio Löytöpalkkio
Facebook vammaisolympialaiset osa MMMMMMMMVIII Facebook vammaisolympialaiset osa MMMMMMMMVIII
Kuinka voisin suojella lastani tuhkarokolta? Kuinka voisin suojella lastani tuhkarokolta?
Kirpputorilla Kirpputorilla
Kissaihmiset... Kissaihmiset...
Failbook Failbook
Lilja asioi suomem kilellä ja seinä kello Lilja asioi suomem kilellä ja seinä kello
Poikaystävä nukkuu Poikaystävä nukkuu
Pertti - Vapaamielinen mielipuoli Pertti - Vapaamielinen mielipuoli
Vainaja haussa Vainaja haussa
 1 164 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto
24.07.2020 19:37:31
[ + 1 | ]
👑 Katsotuin 24.07.2020.

Naisten juttuja

[45482] [naistenhuoneen-ovi-jai-auki-osa-117-aty.png] [0.29 MB] [950x3812] [] []
naistenhuoneen-ovi-jai-auki-osa-117-aty.png

feissarimokat

(147)  · 

facebook

(181)  · 

arabi

(21)  · 

meikki

(19)  · 

wc

(118)  · 

rasismi

(148)
25.07.2020 00:06:25
#367495 [+-] Piilota Suosittele

>>367430

Oot ihan oikiassa. Naiset on lähtökohtasesti lapsentasosia. Niillä ei oo mitään tolokkua yhtään minkään asian suhteen ja vaikka oravan pierusta tulee joku satoja viestejä kestävä vinkuvinku. Kyllä se olis kaikkien kannalta parasta jos tyypillisten naisten ei vaan annettais vaikuttaa ihimisten elämiin millään tavalla. Tämä havainto on toki sitä perua, että yleensä naiset vaan on vajokkeja joiden päähän ei mahdu kovin montaa järkevää ajatusta. Ensinnäkään ne ei tuu toimeen keskenään, ne ei tuu toimeen miesten kanssa, ne ei tuu toimeen etes parhaimpien kavereidensa kanssa eikä ne tuu toimeen minkään valtakunnan (ei etes kolmannen) asian kanssa. Naiset vaan on ali-ihmisiä noin yleensä ottaen. Siksi sitten miehet vähän yrittää selittää niille, että ei kaikesta tarvi vetää hernettä nenään ja siitähän ne suuttuu sitten ihan saatanasti. Parmpi vaan ku ykskään ajatteluun kykenevä ei ois missään tekemisissä geneerisen naisen kanssa. Ei tarvi kiittää.

[ 8 viestiä | ]